تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو پرچمدار خود را با رنگ تغییر پذیر تولید خواهد کرد +عکس

لنوو پرچمدار خود را با رنگ تغییر پذیر تولید خواهد کرد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لنوو برای گوشی‌های پرچمدار خود، Z5 سه رنگ را در نظر گرفته بود که این سه رنگ شامل مشکی، نیلی و شفقی بودند. اما این گوشی‌ها تا به حال با دو رنگ اول تولید می‌شدند ولی رنگ سوم که تغییرپذیر نیز بوده، تا این روز تولید نشده بود.

رنگ این گوشی‌ها با توجه به زاویه تابش نور روی آن بین آبی و بنفش تغییر خواهد کرد. شرکت لنوو به تازگی اعلام کرده که این گوشی‌ها در حال حاضر در دسترس علاقمندان به خرید آن است.

مشخصه مهم و دوست داشتنی Z5 با رنگ شفقی این است که قیمت آن در مقایسه با دو رنگ قبلی هیچ فرقی ندارد و با همان قیمت به قروش خواهد رسید. این گوشی دارای رابط کاربری ZUI 4.0 و دوربین دوگانه 16 و 8 مگاپیکسلی فقط 270 دلار ارزش فروخته خواهد شد. این قیمت برای این دستگاه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است.

پیش فروش دستگاه‌های Z5 لنوو در سایت مربوط به این شرکت آغاز شده است و اولین نسخه فیزیکی آن در 26 تیر به فروش خواهد رسید. معمولا این نسخه‌های لوکس برای دستگاه‌های تلفن همراه در تعداد بالا تولید نمی‌شوند در نتیجه شانس خرید Z5 با رنگ شفقی تغییرپذیر خیلی کم است.

لنوو پرچمدار خود را با رنگ تغییر پذیر تولید خواهد کرد +عکس

انتهای پیام/

تولید پرچمدار لنوو با رنگ جدید +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو پرچمدار خود را با رنگ تغییر پذیر تولید خواهد کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..