تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط ناگهانی کارگر در داخل دستگاه تولید سیمان +فیلم

افتادن کارگر در داخل دستگاه میکسر سیمان + فیلم/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارگری که برای چند ساعت در میان سیمان خشک شده گرفتار شده بود توسط آتش‌نشانان نجات یافت. این کارگر در اثر از دست دادن تعادل خود به داخل یک آخورک سیمان سقوط کرد و آتش‌نشانان پس از چند ساعت تلاش در عملیاتی این مرد را نجات دادند.

بیشتر بخوانید : خودنمایی، سه جوان خام را به کام مرگ کشاند + تصاویر 

مرکز آتش‌نشانی محلی کالیفرنیای آمریکا درباره این حادثه در توئیتی نوشت : " ما با انجام یک عملیات تکنیکی مردی را که در داخل یک آخورک سیمان گرفتار شده بود نجات دادیم. ما ابتدا مانع فرو رفتن این مرد در داخل سیمان شدیم و سپس با خالی کردن سیمان های اطراف توانستیم این مرد را از آنجا خارج کنیم."

گفتنی است؛ در این حادثه به این کارگر آسیب جدی وارد نشد.

انتهای پیام/

گرفتار شدن  یک کارگر در داخل دستگاه تولید سیمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط ناگهانی کارگر در داخل دستگاه تولید سیمان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..