تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی تاشوی مایکروسافت احتمالا در سال 2019 تولید خواهد شد

گوشی تاشوی مایکروسافت احتمالا در سال 2019 تولید خواهد شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌هایی که از مایکروسافت تا به حال منتشر شده است نشان می‌دهد که این شرکت امسال روی چند پروژه با نام‌های مختلف و برای دستگاه‌های جدید خود کار می‌کرد: Libra (برای Surface Go)، پروژه Carmel (برای Surface Pro 6) و Andromeda اولین دستگاه ذکر شده که تبلتی 400 دلاری است برای رقابت با آیپدهای اپل ساخته شد و هفته گذشته رونمایی شد. Andromeda مربوط به دستگاه هوشمند تاشویی می‌شود که مدت زیادی است همه انتظار آن را می‌کشند و با نام Surface Phone شناخته می‌شود. انتظار می‌رفت پروژه Andromeda  تا انتهای امسال به اتمام برسد اما بلافاصله پس از خبر کار شدن روی این پروژه متوقف شد.

خبر خوب این است که این پروژه به طور کامل کنسل نشده است بلکه شرکت مایکروسافت با این توقف در حال ایجاد تغییرات اساسی در سخت‌افزار و نرم‌افزار Surface Phone است؛ اگرچه مایکروسافت پروژه Andromeda را مخرب شناسایی کرده است. ظاهرا، تجسم این دستگاه به اندازه کافی برای شرکت مایکروسافت متقاعدکننده نبوده تا آن را تولید کند. این قضیه همه ما را به زمان تولید Surface Mini می‌اندازد چرا که در آن سال هم مایکروسافت فکر می‌کرد این تبلت به عنوان یک تبلت پرطرفدار به فروش نخواهد رسید و برای آن ضرر خواهد کرد پس تولید آن را متوقف کرد اما دوباره روی ان کار کرد و آن را آماده فروش کرد.

به گفته کسانی که در این شرکت کار می‌کنند، اولین تاریخ احتمال رونمایی از پروژه Andromeda اواخر سال 2019 خواهد بود. نه تنها ویژگی‌های این دستگاه باید دوباره تغییر کند بلکه بازسازی شده Surface Phone احتیاج دارد تا دوباره از نظر محتوای داخلی مورد تأیید کارشناسان داخلی مایکروسافت قرار گیرد.

گوشی تاشوی مایکروسافت احتمالا در سال 2019 تولید خواهد شد +تصویر

انتهای پیام/

احتمال عرضه Surface Phone در اواخر 2019 +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی تاشوی مایکروسافت احتمالا در سال 2019 تولید خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..