تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Repost for Instagram – Regrann with Call ID 5.90 – برنامه ریپست اینستاگرام مخصوص اندروید !

دانلود امروز 14+

تاریخ انتشار یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷

5

نسخه 5.90

دوست داشتن 1

Repost for Instagram – Regrann with Call ID v5.90 – اپلیکیشن ریپست اینستاگرام اندروید
نسخه اصلی و رسمی برنامه برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

شبکه های اجتماعی مختلف و متنوعی وجود دارند که کاربران دستگاه های هوشمند متناسب با سلیقه خود در هر کدام از آن ها عضو و فعالیت های مختلفی را انجام می دهند. برخی از این شبکه های اجتماعی دارای محدودیت هایی هستند که یکی از معروف ترین این محدودیت ها به اینستاگرام مربوط می شود؛ در اینستاگرام کاربران نمی توانند ویدئو و یا تصاویر را ذخیره کنند که باعث شده است ابزار های مختلف و متنوعی برای این کار به وجود آیند. Repost for Instagram – Regrann with Call ID عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای ریپست، پست های اینستاگرامی مخصوص اندروید می باشد که توسط JaredCo توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه تنها در دو مرحله ساده کمک می کند تا پست ها را به عنوان پست های خود با کپشن دلخواهتان قرار دهید. بر خلاف بسیاری از ابزار های مشابه که برای ریپست باید از اینستاگرام خارج شوید این اپ با جلوگیری از خروج تجربه ای جدید را در اختیارتان قرار می دهد. روش کار این استارت اپ نیز به گونه ای است که با کپی کردن آدرس هر پست به صورت خودکار یک صفحه شامل عکس و یا ویدئو پست انتخابی به نمایش در می آید و پس از آن می توانید متن مورد علاقه خود را نوشته و آن را به عنوان پست خود برگزینید. در پایان نیز باید گفت که قابلیت های این برنامه تنها به ریپست محدود نمی شود و امکان ذخیره سازی تصاویر و یا ویدئو ها نیز وجود دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Repost for Instagram – Regrann with Call ID اندروید :

توانایی ریپست کردن پست های دلخواه خود تنها در دو مرحله ریپست کردن بدون نیاز به خروج از اینستاگرام اضافه شدن آرم و یا لوگو به انتهای تصاویر و یا ویدئو ها ذخیره نسخه ارجینال تصاویر و یا ویدئو ها هنگام ریپست کردن امکان دانلود تصاویر و یا ویدئو های دلخواهتان

اپلیکیشن Repost for Instagram – Regrann with Call ID با برخورداری از امکانات خاص خود در زمینه از بین بردن محدودیت اینستاگرام توانسته است با بیش از 5 میلیون دانلود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی آن را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v5.90 :

* رفع مشکلات و بهبود توانایی های برنامه

Repost for Instagram – Regrann with Call ID




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Repost for Instagram – Regrann with Call ID 5.90 – برنامه ریپست اینستاگرام مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..