تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dev Tools Pro 2.3.0 – مجموعه ابزار توسعه دهندگان اندروید !

دانلود امروز 10+

تاریخ انتشار یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷

2

نسخه 2.3.0

دوست داشتن 2

Dev Tools Pro v2.3.0 – اپلیکیشن مجموعه ابزار توسعه دهندگان اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

بسیاری از کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی برای آسان تر شدن فعالیت های خود اقدام به نصب ابزار های متنوع می کنند که باعث می شود بسیاری از دستورات و یا نیاز هایشان تنها با یک لمس برطرف شود. اما بی شک توسعه دهندگان به ابزار های گسترده و پیچیده تری نیاز دارند تا بتوانند اپ های خود را مورد ارزیابی قرار دهند. با توجه به این موضوع قصد داریم شما را با مجموعه ای بی نظیر از ابزارهای ویژه اندرویدی آشنا سازیم! Dev Tools Pro عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده و قدرتمند اندروید برای دسترسی توسعه دهندگان به مجموعه ای از ابزار خاص می باشد که توسط Trinea توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با دسترسی به طیف گسترده ای از کاربران کمک می کند هر نوع اطلاعاتی را در مورد نرم افزار های نصب شده مشاهده کنند و نیاز هایشان را به راحتی برطرف سازند. آخرین پروژه منبع باز را به صورت روزانه مشاهده کرده و یا اینکه اطلاعات خاص هر اپ را استخراج کنید. مشاهده نام پکیج، نام برنامه، فعال و یا غیر فعال کردن سریع گزینه مربوط به توسعه دهنده در تنظیمات و …. تنها قسمتی از امکانات این استارت اپ می باشد که هر کسی را جذب خود می کند. بهتر است این اپلیکیشن بی نظیر را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dev Tools Pro اندروید :

مشاهده آخرین پروژه های منبع باز روزانه مشاهده تاریخچه فعالیت ها نظیر نام پکیج، نام برنامه، زمان شروع برنامه و … دسترسی به اطلاعات کلی مجموعه برنامه های نصب شده بر روی اسمارت فون استخراج فایل خام برنامه ها فعال و غیر فعال کردن گزینه توسعه دهنده موجود در تنظیمات مشاهده سریع اطلاعات سخت افزاری تنها با یک اشاره دسترسی به توابعی خاص و متنوع

اپلیکیشن Dev Tools Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توانسته است با قیمت 2.99 دلاریش امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت محبوب فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v2.3.0 :

* بهبود توانایی و رفع مشکلات برنامه

Dev Tools Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dev Tools Pro 2.3.0 – مجموعه ابزار توسعه دهندگان اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..