تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون برای مو

در پست های قبلی ما می توانی خواص روغن زیتون برای پوست صورت و بدن را مشاهده کنید .ما در اینجا به خواص روغن زیتون برای مو ها می پردازیم .روغن زیتون را می توان معجزه ای برای مو ها دانست. روغن زیتون به دلیل مواد مغذی و ویتامین هایی که در خود دارد می تواند به سلامت و شادابی و زیبایی موها کمک بسیاری کند.شما عزیزان می توانید با مطالعه دقیق این مقاله موهای زیبا و درخشان داشته باشید پس با ما همراه باشید .

خواص روغن زیتون درمان خشکی مو

برایبازگشت رطوبت مورد به موهای خشک و آسیب­ دیده درمان با روغن زیتون گرم را امتحان کنید . روغن­ زیتون گرم بر روی پوست سر بمالید، موی خود را با کلاه حمام به مدت ۳۰ دقیقه بپوشانید و سپس موی خود را شامپو بزنید.
اگر دارای موهای شما زبر و خشن هستید از این ماسک برای نرمی و لطافت مو هایتان استفاده کنید .۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با ۲ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و به عنوان یک ماسک  برای موهایتان استفاده کنید، عسل به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی موها و پوست شما را نرم می کند. وقتی این مخلوط را به موها و پوست کف سرتان زدید، موها را با یک کلاه پلاستیکی حدود ۳۰ دقیقه بپوشانید و سپس موها را بشویید.

شما می توانید با ۵ قاشق غذاخوری روغن زیتون و ۲ عدد تخم مرغ یک ماسک مرطوب کننده برای موهایتان بسازید. این مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید و روی پوست کف سر بمالید و به آرامی حدود ۵ دقیقه پوست کف سر را با این مواد ماساژ دهید، سپس موها و سرتان را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان بگذرد.

خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون درمان شوره سر

آگر دچار شوره سر هستید .می توانید با استفاده از روغن زیتون به درمان شوره سر بپردازید . موهایتان را با آب گرم مرطوب کنید.هنگامیکه  موهایتان مرطوب باشد می توان مطمئن بود که روغن مستقیما به پوست سر شما می رسد . چون فولیکول ها مرطوب شده اند و دیگر روغن را مصرف نمی کنند. در مرحله دوم روغن را گرم کنید. روغن گرم بهتر می تواند پوست خشک و شوره زده کف سر شما را درمان کند. موهایتان را به چند قسمت تقسیم کنید و روغن زیتون گرم را روی تمام پوست کف سر ماساژ دهید. سر را با یک حوله یا کلاه حمام بپوشانید و اجازه دهید روغن زیتون روی پوست شما بماند تا به خوبی پوست را تغذیه کند سپس موها را با شامپو بشویید بعد از این درمان به هیچ وجه برای خشک کردن موها از سشوار استفاده نکنید و اجازه دهید موها با جریان هوا خشک شوند. سشوار باعث به وجود آمدن شوره سر و سایر مشکلات برای کف سر می شود.

خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون  ، مانع وز شدن مو و درمان کننده موخوره

این روغن طبیعی رطوبت موها را افزایش می دهد و مانع وز شدن موها می شود و در بهبود موخوره موثر است.
یک راه حل خوب برای کاهش وز موها استفاده از روغن داغ برای موهاست. ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با ۳ قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید. سپس ظرف این روغن ها را درون یک ظرف آب در حال جوش قرار دهید تا روغن ها به مرور گرم شوند. دقت کنید که لازم نیست روغن ها داغ شوند. موها و پوست کف سرتان را با این روغن گرم ماساژ دهید و سپس با یک حوله موها و سرتان را بپوشانید و ۳۰ دقیقه صبر کنید.

خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون تقویت مو 

حدود نصف فنجان روغن زیتون را در یک کاسه قابل گرم کردن بریزید و آن را حدود ۲۰ ثانیه در مایکروفر بگذارید تا کمی گرم شود.
یک حوله روی شانه هایتان بیاندازید تا لباسهایتان کثیف نشود .
مقدار کمی از روغن زیتون را روی کف دستتان بریزید و موهایتان رابا آن ماساژ دهید. اگر پوست سر شما خشک است ، پوست سرتان را هم با روغن زیتون ماساژ دهید اما اگر موها و پوست سرتان چرب است سعی کنید روغن زیتون را طوری به موهایتان بزنید که حدود نیم اینچ از پوست سر و ریشه موهایتان فاصله داشته باشد. اینکار را آنقدر ادامه بدهید تا همه موهایتان کاملا” با روغن زیتون پوشیده شوند.
همه موهایتان را روی سرتان جمع کنید و یک کلاه پلاستیکی روی سرتان بگذارید.
حدود ۳۰ دقیقه در همین حالت استراحت کنید تا روغن زیتون کاملا” جذب موهایتان شود و موهایتان را تقویت کند.
موهایتان را با یک شامپوی ملایم شستشو دهید و اگر همیشه از نرم کننده استفاده می کنید کمی نرم کننده هم به موهایتان بزنید و سپس کاملا” موهایتان را آبکشی کنید . بعد از شستشو کاملا” احساس خواهید کرد که موهایتان نرمتر و براق تر از همیشه است و خیلی راحت تر از قبل حالت می گیرد.

کسانی که موی چرب دارند هم می توانند از خواص تقویت کنندگی این روغن استفاده کنند. برای اینکه چربی مو را متعادل کنید، می توانید مقداری آب لیمو تازه در روغن بچکانید و ماساژ را از ساقه مو شروع کرده و پوست سر را با روغن ماساژ ندهید.

خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون برای مو

ماسک تقویت کننده مو جلوگیری از ریزش مو 

روغن زیتون در ترکیب با موادی مثل عسل ، سفیده تخم مرغ ، لیمو، حنا، گزنه یا هر ماده مقوی طبیعی دیگری می تواند نقش یک ماسک مو عالی و ارزان قیمت را برای موهایتان بازی کند. این روغن همزمان با تقویت پیاز مو ، مانع ریزش آن شده، با آبرسانی به پوست لطافت بیشتری به موها می دهد و با کمک اسیدهای چرب ی که دارد موی شما را درخشان و نرم می کند.

نکته 

برای تقویت ابرو و مژه هم می توانید از این روغن استفاده کنید. پاک کردن آرایش چشم و آبرو با روغن زیتون و یا ماساژ روزانه با این روغن ضمن محافظت از پوست اطراف چشم به تقویت پیاز مو ها کمک می کند. ترکیب یک سیرحبه سیر رنده شده، با روغن زیتون و مالیدن آن بر ابرو یکی از موثرترین ترکیبات سنتی برای درمان ریزش و تقویت ابرو هاست.

گروه مد و زیباییی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواص روغن زیتون برای مو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..