تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




من الان چند ماهمه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من ۲۱ سالمه.دو روز پیش تست حاملگی انجام دادم مثبت  بود.امروز هم ازمایش خون دادم مثبت بود.عدد بتا رو 1500زده.میخواستم بدونم الان من چند ماهمه؟ ایا سونوگرافی نشون میده اگر دو قلو باشه؟

 

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:

 دوست عزیز برای محاسبه تاریخ بارداری باید اولین روز آخرین قاعدگی را حساب کنید. به همین دلیل توصیه می شود از آن تاریخ یک هفته به یک هفته، حساب کنید تا به تاریخ الان برسید. سن واقعی جنین همیشه دو هفته کمتر از سن بارداری بر اساس تاریخ پریود است. البته گاهی ممکن است تخمک گذاری دیرتر از زمانی که تصور می کنید اتفاق افتاده باشد. 

پاسخ دکتر سمیه علائی نسب، متخصص زنان و زایمان:

دوست عزیز اگر سابقه بارداری دوقلو در اقوام نزدیکی دارید و یا برای باردار شدن دارو مصرف کرده اید عدد بتای بالا می تواند نشانه بارداری دوقلو باشد اما تا سونوگرافی ندهید و ساک بارداری دیده نشود قابل تایید نیست.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «من الان چند ماهمه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..