تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهوع در اواخر بارداری، راه رهایی دارد؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: هفته ۳۴ بارداری هستم ولی هنوزم خیلی تهوع دارم. اگه دمیترون نخورم هر روز غذایی که میخورم و بالا میارم. راهی نداره از دست این تهوع راحت بشم؟

 

پاسخ دکتر کتایون برجیس، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:

دوست عزیز اگر در سه ماهه سوم هستید و در حال حاضر تهوع اذیت تان می کند باید به یکی از پزشکان فوق تخصص گوارش مراجعه داشته باشید تا وضعیت تان به طور کامل مورد ارزیابی قرار بگیرید. ممکن است لازم باشد که یک سری دارو برای شما تجویز شود تا احساس تهوع کاهش پیدا کند و راحت تر باشید و ممکن هم هست که لازم باشد یک سری تغییرات گوارشی هم برای شما انجام شود. از جمله اینکه وعده های غذایی کوچک و کم حجم و کم چرب بخورید و غذا را به صورت نیمه گرم استفاده کنید تا بوی چندانی نداشته باشد و... .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهوع در اواخر بارداری، راه رهایی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..