تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه کامل فتوشاپ برای پلتفرم موبایلی عرضه می شود

نسخه کامل فتوشاپ را برای پلتفرم موبایلی عرضه می شود

شرکت نرم‌افزاری ادوب قصد دارد به زودی نسخه‌ی کامل محبوب‌ترین نرم‌افزار خود یعنی فتوشاپ را برای پلتفرم‌های موبایلی عرضه کند. این شرکت بزرگ نرم‌افزاری از نسخه‌ی کامل نرم‌افزار ویرایش عکس خود که برای آیپد طراحی و هماهنگ‌سازی شده است، در کنفرانس MAX که در ماه اکتبر سال جاری میلادی برگزار می‌شود رونمایی خواهد کرد.

به گفته‌ی بلومبرگ قرار است این نسخه از فتوشاپ در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود. بر اساس این خبر، شرکت امریکایی ادوب در حال حاضر مشغول کار بر روی آخرین مراحل آماده‌سازی این اپلیکیشن و رفع نواقص و ایرادات آن است.

شرکت نرم‌افزاری ادوب به زودی نسخه‌ی کامل برنامه‌ی ویرایش تصاویر خود را برای استفاده روی تبلت آیپد عرضه می‌کند. ادوب وعده داده به زودی بسته‌ای حاوی فتوشاپ و نرم‌افزار‌های زیرمجموعه‌ای آن در دسترس کاربران آیپد قرار خواهد گرفت.

بر اساس خبرها، شرکت ادوب یک مجموعه‌ی کامل از نرم‌افزار‌های زیرمجموعه‌ی فتوشاپ از قبیل: Lightroom، Photoshop Express، Photoshop Mix، Premiere Clip، Illustrator Draw و دیگر زیرمجوعه‌های این ابزار ویرایش تصاویر را برای نسخه‌ی آیپد آماده کرده است. اخیرا شرکت ادوب یکی از برنامه‌های محبوب ویرایش ویدیو را هم برای پلتفرم موبایلی معرفی کرد.

حالا دارندگان کامپیوتر‌های ساده‌تر مانند تبلت ساخت شرکت اپل هم می‌توانند به سادگی ویدیو‌های خود را با نرم‌افزار Project Rush ویرایش کنند. نسخه‌ی موبایلی نرم‌افزار‌هایی مانند فتوشاپ مدت‌هاست که برای سیستم‌عامل‌های گوناگون عرضه شده، اما وجود امکانات کم و البته رقبای قدرتمند باعث شده تا ادوب به فکر آماده‌سازی نسخه‌ی کامل و توانمند نرم‌افزار‌های محبوب خود برای ارائه روی پلتفرم‌های موبایلی بیفتد.

اسکات بلسکی، مدیر ارشد پروژه‌ی Creative Cloud در تایید این خبر به رسانه‌ها گفته شرکت متبوعش با جدیت در حال کار برای آماده سازی نسخه‌ی موبایلی نرم‌افزار‌های محبوب و کاربردی برای استفاده‌ی کاربران کامپیوتر‌های سبک و تبلت‌ها است.

بلسکی زمان مشخصی را برای عرضه‌ی این نرم‌افزار‌ها اعلام نکرد، اما گفت: شرکت ادوب تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسخه‌ی نهایی این نرم‌افزار‌ها را در اختیار کاربران علاقمند قرار دهد. به گفته‌ی این مدیر ادوب، از مدت‌ها پیش و با پیشرفت دوربین‌ها و صفحه‌های نمایش‌های با کیفیت در دیوایس‌های قابل حمل، نیاز به نرم‌افزاری پیچیده و قدرتمند مانند آنچه که سال‌ها دارندگان کامپیوتر‌های قوی به عنوان فتوشاپ می‌شناسند بر روی این دیوایس‌ها احساس می‌شد.

طبق اخبار منتشر شده، آیپد اول اولین دیوایسی است که برای میزبانی از نسخه‌ی موبایلی فتوشاپ انتخاب شده است. به گفته‌ی ادوب انتخاب ابزار مدرن و محبوبی مانند آیپد باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به راحتی از حداکثر ظرفیت‌های این نسخه از فتوشاپ بهره ببرند. به نظر می‌رسد نسخه‌ی آزمایشی این اپلیکیشن تا سه‌ماهه آخر امسال آماده شود، اما دسترسی به نسخه‌ی تجاری آن تا پیش از نیمه‌ی سال آینده‌ی میلادی امکان‌پذیر نخواهد بود.

ادوب قصد دارد با استفاده از حساب کاربری Creative Cloud تمام دیوایس‌های هر کاربر فتوشاپ را به یکدیگر متصل و با هم هماهنگ کنند. در صورت این اتفاق کاربران می‌توانند به عنوان مثال پروژه‌ای را که بر روی کامپیوتر خانگی خود آغاز کرده‌اند از طریق Creative Cloud به آیپد منتقل کرده و در جایی دیگر به ادامه‌ی آن بپردازند.

شرکت ادوب پیش‌بینی می‌کند با عرضه‌ی این نسخه از فتوشاپ، تعداد کاربران آماتور و حرفه‌ای این نرم‌افزار به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا کند. نرم‌افزار ویرایش عکس فتوشاپ از زمان نخستین انتشار در سال ۱۹۹۰ میلادی تا کنون دستخوش تغییرات بسیاری شده است.

این نرم‌افزار که به عنوان محبوب‌ترین ویرایشگر عکس در جهان شناخته می‌شود بار‌ها در قالب نسخه‌های مختلف به‌روزسازی شده تا بتواند با کمک پیشرفت‌های سخت‌افزاری کامپیوترها، خدمات جدیدی را به کاربران خود عرضه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه کامل فتوشاپ برای پلتفرم موبایلی عرضه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..