تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» از نیمه گذشت

محمود فلاح گفت: بیش از نیمی از فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری به پایان رسید.

به گزارش سینماخبر محمود فلاح تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» گفت: بیش از نیمی از فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است.

این تهیه کننده در خصوص اکران و یا حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: اگر موقعیت مناسب فراهم شود، فیلم را اکران خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده فردی شده که ماموریت دارد، فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، دو راه بیشتر ندارد.

این فیلم با حضور بازیگرانی چون پژمان بازغی، علی اوجی، سارا خویینی‌ها، نسرین نصرتی، جمشید آریا و ... وارد مرحله تولید شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» از نیمه گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..