تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی سویاکاران آمریکا از اعمال تعرفه های اضافی بر کالاهای چینی

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاری شین هوا از شیکاگو؛ انجمن سویاکاران آمریکا با ابراز ناامیدی شدید از تهدید مقامات این کشور علیه تعرفه های بیشتر بر کالاهای چینی معتقدند اینگونه اقدامات تجاری بدون شک خسارات بیشتری بر سویاکاران و جوامع روستایی آمریکا وارد خواهد کرد.
 سویاکاران آمریکا در تازه ترین اظهارات خود، اعمال تعرفه های 200 میلیارد دلاری آمریکا بر کالاهای چینی را سبب وخامت و تشدید تنش ها بین واشنگتن و پکن توصیف کردند.
جان هیدورفر که رئیس انجمن سویا کاران آمریکا و کشاورز سویاکار در ایالت ایواست معتقد است اعلام تعرفه های اضافی بر چین صرفا اقدامی در جهت مخالف است.
وی افزود: سویاکاران آمریکا با تلاش و فعالیت فراوان در دهه های گذشته خواستار دسترسی به فرصت های تجاری در بازارهای چینی بوده و موفقیت هایی هم در این راه کسب کرده اند.
سویاکاران 30 ایالت آمریکا از مقامات واشنگتن خواستار لغو اینگونه تعرفه ها و همچنین تلاش برای بازگرداندن ثبات و اطمینان به کشاورزانی شدند که فقط متکی بر اینگونه محصولات کشاورزی خود هستند.
انجمن سویاکاران آمریکا بار دیگر به منظور بررسی راههای همکاری تجاری و اقتصادی با چین از مقامات دولتی این کشور خواستار پیدا کردن راه حل غیر تعرفه ای شامل استفاده از سویا به عنوان بزرگترین صادرات کشاورزی جهت کاهش کسری بودجه تجاری آمریکا با چین شدند.
از سوی دیگر، اعمال تعرفه اضافه 25 درصدی هفته گذشته مقامات دولتی آمریکا به ارزش 34 میلیارد دلار بر واردات کالاهای چینی، پکن را وادار به اتخاذ اقدامات تلافی جویانه مشابه بر واردات کالاهای آمریکایی کرد.
سال گذشته چین 33 میلیون تن سویا از آمریکا وارد کرد که این رقم معادل 62 درصد از صادرات سویای این کشور بوده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی سویاکاران آمریکا از اعمال تعرفه های اضافی بر کالاهای چینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..