تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین با محمود عباس دیدار کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پوتین با محمود عباس دیدار کرد

کاخ کرملین با انتشار بیانه‌ای از دیدار «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با «محمود عباس» رئیس دولت فلسطین خبر داد.

بر اساس این بیانیه پوتین پیش از آغاز دیدار خود اظهار داشت که روابط دوجانبه، مسئله فلسطین و تحولات منطقه‌ای محور گفت‌وگوهای وی با عباس خواهد بود.

پوتین با اشاره به پیچیده بودن اوضاع در منقطقه افزود: «در این دیدار فرصت گفت‌وگو درباره مسائل منطقه و روابط دوجانبه را خواهیم داشت.»

محمود عباس نیز با تاکید بر اینکه برنامه‌های شهرک سازی اسرائیل مسئله بسیار بزرگی برای فلسطین است، اظهار داشت: «طرح شهرک سازی اسرائیل بسیار خطرناک است. برای ممانعت از این اقدام اسرائیل از تمامی امکانات خود بهره خواهیم برد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین با محمود عباس دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..