تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلیط چارتر چیست؟ بررسی تفاوت پرواز چارتری با پرواز سیستمی

تاریخ انتشار : 22 تیر 1397

احتمالا شما هم اصطلاحاتی مثل بلیط چارتر یا پرواز چارتری رو تو گوگل یا شبکه های اجتماعی دیده باشید. افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزون رو دارن قطعا با اصطلاح چارتر رو به رو شدن اما شاید ندونن که این چارتر که میگن دقیقا یعنی چی. اگر تا الان با هواپیما مسافرت نرفتین یا خودتون بلیط هواپیما نخریدین حتما این پست رو بخونید تا جلوی ضررهای احتمالی رو بگیرید!

انواع بلیط هواپیما انواع بلیط هواپیما

انواع بلیط هواپیما

به طور کلی برای خرید بلیط هواپیما دو تا گزینه جلوتون هست :

■ پرواز سیستمی

■ پرواز چارتری

هر کدوم از این دو نوع پرواز مزایا و معایب خودشونو دارن. من تو این پست میخوام در مورد بلیط چارتر توضیح بدم اما برای اینکه بتونید بهتر بفهمید بلیط چارتر چیه لازمه اول یه آشنایی کلی با مفهوم پرواز سیستمی داشته باشید.

پرواز سیستمی یا پرواز برنامه ای چیه ؟

پرواز سیستمی یا پرواز برنامه ای همونطور که از اسمش هم مشخصه، به پروازی گفته میشه که طبق یک برنامه مشخص و منظم انجام میشه. یعنی روز و ساعت هر پرواز به طور دقیق از قبل برنامه ریزی شده و طبق همین برنامه ریزی پرواز ها انجام میشن. البته نه در ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلیط چارتر چیست؟ بررسی تفاوت پرواز چارتری با پرواز سیستمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..