تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش واردات آمریکا از چین به علت بالا رفتن نگرانی‌ها از جنگ تجاری

افزایش واردات آمریکا از چین به علت بالا رفتن نگرانی‌ها از جنگ تجاریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، افزایش بیش از حد انتظار واردات آمریکا از چین در ماه ژوئن نشان می‌دهد شرکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکا در تلاش هستند خود را از گزند تشدید جنگ تجاری میان دو کشور حفظ کنند.

شرکت‌های فروشگاهی نظیر آمازون دات کام (Amazon.com) به علت تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای وضع تعرفه بر محصولات تولیدی چین با عدم اطمینان روبرو شده اند و افزایش واردات در ماه ژوئن به گفته بن هاکت (Ben Hackett) بنیانگذار شرکت مشاوره دریایی هاکت اسوسیتز (Hackett Associates) احتمالا به خاطر «خرید‌های پیش دستانه به خاطر پیش بینی تعرفه‌ها است که این افزایش طبیعی نیست.»

افزایش واردات از چین در این مقطع عمدتا به طور تاریخی ناشی از افزایش تقاضا برای محصولاتی از جمله لباس، کالا‌های الکترونیک و اسباب بازی در آستانه فصل شروع مدارس از ژوئن تا سپتامبر و سپس تعطیلات سال نو است.

به گفته جن سروکا (Gene Seroka) مدیرعامل بندر لس آنجلس پرترددترین بندر کانتینری آمریکا و همچنین مرکز تجارت دریایی آمریکا با چین در سواحل اقیانوس آرام، حجم کالا‌های بارگیری شده از چین به بنادر آمریکا در ماه ژوئن در مقایسه با سال گذشته شش و سه دهم درصد افزایش یافت. این در حالی است که همین آمار در ماه‌های مه و آوریل به ترتیب شش و نه دهم و سه و نه دهم درصد کاهش پیدا کرده بود.

چین نیز روز جمعه از افزایش ناگهانی و غیرمنتظره در صادرات به آمریکا در ماه ژوئن خبر داد.

انتهای پیام/

افزایش ناگهانی و غیرمنتظره صادرات چین به آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش واردات آمریکا از چین به علت بالا رفتن نگرانی‌ها از جنگ تجاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..