تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کردستان به مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو رسید

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگ سالان کونگ که با حضور ۲۶۲ شرکت کننده در کرج برگزار شد، تیم کردستان به مقام نخست رسید.

در این دوره از مسابقات که با استقبال خوب و پرشور هیات‌های استانی همراه بود، ۳۴ تیم از ۳۱ استان شرکت کرند و یک تیم هم از منطقه آزاد اروند حضور داشت. استان‌های تهران و البرز هم دو نماینده در این مسابقات داشتند.

بعد از انجام بازی‌ها که در ۱۱ وزن صورت گرفت، تیم کردستان اول شد و تیم البرز به مقام دومی رسید. استان ایلام هم سوم شد.
جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به تیم سیستان و بلوچستان رسید.

مسابقات قهرمانی کشور با حضور رضا حیدری، رییس فدراسیون کونگ فو، جعفر سطوتی، مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت وزش و جوانان و امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام/ی

مسابقات قهرمانی کشور در البرز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کردستان به مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..