تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد قطار با کامیون در ایستگاه خیام نیشابور

برخورد قطار با کامیون در ایستگاه خیام نیشابور

جامعه > حوادث - ایلنا نوشت: مدیرکل راه‌آهن خراسان از برخورد قطار مسافری مشهد-ساری در حوالی ایستگاه خیام شهرستان نیشابور خبر داد.

محمدهادی ضیایی‌مهر اظهارداشت: این تصادف ساعت 21:10 بر اثر ناتوانی راننده کامیون در عبور دادن وسیله نقلیه خود از روی ریل راه‌آهن در یک کیلومتری ایستگاه خیام رخ داد. هم اکنون مسیر دو خطه قطار تهران - مشهد باز است و تردد قطارها در این مسیر طبق برنامه از پیش اعلام شده در جریان است.

ضیایی‌مهر خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت حرکت قطارها، از هموطنان همجوار با خطوط ریلی درخواست می‌شود از تردد غیر ایمن از روی خط و حریم راه‌آهن پرهیز کنند تا حوادثی این‌چنینی اتفاق نیفتد.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد قطار با کامیون در ایستگاه خیام نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..