تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات قتل یک زن در پارک بر سر تاب

ساعت24- دادستان عمومی و انقلاب محمدیه گفت: بامداد جمعه درگیری لفظی دو زن در پارک بازی شهر بیدستان برای سوار شدن فرزندشان به تاب زنجیری منجر به قتل شد.

 دادستان محمدیه با اشاره به درگیری ۲ خواهر با یک زن در پارک بازی شهر بیدستان به خاطر سوار شدن فرزندشان به تاب زنجیری گفت: این اتفاق ناشی از عدم کنترل خشم و عصبانیت بوده است و به نظر می‌رسد اگر این افراد؛ مقداری خویشتن داری به خرج می‌دادند شاهد این اتفاق نمی‌بودیم.

مهدی ولی زاده اظهار کرد: بامداد جمعه درگیری لفظی دو زن در پارک بازی شهر بیدستان برای سوار شدن فرزندشان به تاب زنجیری منجر به قتل شد.

وی در تشریح این خبر ادامه داد: ۲ خواهر با یک زن در پارک بازی به خاطر سوار شدن فرزندشان به تاب زنجیری و عدم رعایت نوبت درگیر می‌شوند و سر مقتول در اثر برخورد با زمین ضربه دیده و جان خود را از دست می‌دهد، البته اظهار نظر دقیق در این رابطه منوط به دریافت نظریه پزشکی قانونی است.

ولی زاده اضافه کرد: این اتفاق ناشی از عدم کنترل خشم و عصبانیت بوده است و به نظر می‌رسد اگر مقداری خویشتن داری به خرج می دادند شاهد این اتفاق نمی بودیم.

دادستان محمدیه خاطرنشان کرد: دو خواهر فعلا با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند و بازسازی صحنه و بازجویی از شهود انجام خواهد گرفت.

ولی زاده افزود: اولیای دم در شهرستان هستند و هنوز برای طرح شکایت و یا طرح دعوا حضور پیدا نکرده‌اند، پرونده در مرحله تحقیقات است.

ایلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات قتل یک زن در پارک بر سر تاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..