تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بازی NBA 2K18

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های ورزشی در دنیای بازی های رایانه ای طرفداران خود را دارد و افرادی که معمولا ترجیح می دهند ساعت ها با این بازی ها سرگرم باشند به سراغ این بازی های به نوعی سالم و غیرخشونتی می روند.

با ورود به ایام تعطیلات تابستانی باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا به معرفی برخی از بازی های موجود در بازار بپردازد و امروز به سراغ معرفی بازی NBA 2K18 رفته است، پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بازی NBA 2K18

بازی NBA 2K18

اگر از طرفداران بازی‌های ورزشی یا حتی به دنبال یک بازی دو نفره هستید تا با دوستتان بازی کنید مطمئنا اولین انتخاب شما بازی‌های Fifa یا Pes خواهد بود.

شاید بیشتر شما با بازی‌های NBA  آشناییت نداشته باشید، اما بدانید این بازی‌ها رقیب بزرگی برای fifa و pes  هستند و  همچنین از جذابیت خاصی بر خوردارند.

دانلود کنید: Let’s Create! Pottery بازی سفالگر ماهر

سری NBA  از بهترین بازی‌های شبیه ساز بسکتبال است که می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم کنند و حالا NBA 2K18  با نسخه جدید NBA  بازگشته و یک بازی ورزشی عالی را ارائه کرده است، اما با بعضی مشکلات همراه است.

با شروع بازی، می‌توانید شخصیت خود را ساخته و آن را شخصی‌سازی کنید.

شخصیتی که آن را در ابتدای بازی NBA 2K18  می‌سازید، در واقع نقش شخصیت اصلی بخش داستانی و بخش MyGM را ایفا خواهد کرد.

اگر از اشخاصی باشید که به شخصی‌سازی شخصیت‌ها اهمیت داده و همیشه دوست دارید موارد زیادی برای انتخاب کردن داشته باشید، باید بگوییم که NBA 2K18 در این بخش خوب عمل نکرده و گزینه‌های شما برای شخصی‌سازی بازیکن نظیر چهره، مدل مو و موارد دیگر، بسیار محدود هستند.

معرفی بازی NBA 2K18

البته در ادامه و وارد شدن به دنیای بازی، گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی بیشتر در دسترس قرار می‌گیرد، اما نیازمند پرداخت‌های درون برنامه‌ای نظیر پول مجازی بازی است که اگر قصد خلق یک بازیکن کاملا متفاوت با روز اول را دارید، باید تا حدی دست به جیب شوید و پول واقعی خرج کنید!

حال پس از ساخت بازیکن و وارد شدن به بخش MyCareer، داستان بازی را شروع خواهید کرد؛ جایی که شما در نقش شخصیتی به نام DJ وارد یک فستیوال به نام Jordan Proving Ground می‌شوید تا خود را به عنوان یک بازیکن تازه‌کار با پشت‌کار بالا به سایرین معرفی کنید.

دانلود کنید: "GPS Route Finder" بهترین برنامه مسیریاب برای اندروید

جایی که مدیر برنامه‌های مختلفی حضور یافته‌اند تا راه شما را برای ورود به تیم‌های معروف هموار سازند.

در نسخه‌های پیشین شاهد این بودیم که شما راه خود را از کالج و دبیرستان شروع می‌کردید تا رفته رفته به تیم‌های نام آشنا راه پیدا کنید، ولی این بار، شما از همان ابتدا کار خود را از تیم‌های NBA آغاز خواهید کرد.

بخش‌های جدید، محتوای بیشتر، ویژگی‌های تازه و… همه و همه درصورتی که بازی گیم‌پلی خوبی نداشته باشد، دیده نمی‌شوند.

ستون اصلی یک عنوان شبیه‌ساز که برروی آن بنا می‌شود نحوه چطور تجربه کردن و چطور بازی کردن آن است؛ خب می‌توانید نفس راحتی بکشید چراکه گیم‌پلی NBA 2K18، همانند عناوین پیشین سری، در بهترین وضعیت خود قرار داشته و حتی می‌توان آن را برترین خواند.

  NBA 2K18 به‌خوبی حس و حال یک بازی بسکتبال را به شما منتقل می‌کند، از صداگذاری بسیار عالی در زمین و گرافیک زیبای بازی تا فکر کردن و اجرا کردن یک استراتژی برای حمله و چیدمان مناسب برای دفاع؛ یکی دیگر از مواردی که در گیم‌پلی NBA 2K18 حس می‌کنید، منحصر به فرد بودن هر بازیکن است.

معرفی بازی NBA 2K18

شما به‌خوبی می‌توانید کم وزن بودن یک بازیکن یا سنگین بودن آن را حس کنید.

فیزیک توپ هم ارتقا پیدا کرده و به محیط و وضعیتی که در آن قرار دارد بستگی دارد و دیگر مثل گذشته با یک زنجیر نامرئی به دست بازیکنان بسته نشده است.

دریبل کردن نیز از همیشه بهتر شده، انیمیشن‌های تازه دریبل به بازی اضافه شده‌اند و با انجام آن‌ها حس خوبی به شما منتقل می‌شود.

دفاع کردن در NBA 2K18 کمی سخت‌تر شده، اما شاهد آن هستیم که Steal کردن یا گرفتن توپ از رقیب بهبود‌هایی داشته و راحت‌تر شده است. پیش‌تر در نسخه‌های پیشین بازی برای پرتاب یک توپ حلقه‌ای زرد رنگ زیر بازیکن قرار می‌گرفت که به شما می‌گفت:

چه مقدار شانس وجود دارد که توپ به امتیاز تبدیل شود، اما حال این ویژگی حذف شده و به‌جای آن در زمان پرتاب توپ ستون سفید رنگی در کنار سر بازیکن ظاهر می‌شود و باید آن را در زمان مناسب و با پر شدن آن رها کرد تا توپ به‌خوبی پرتاب شود.

دانلود کنید: Traffic Rider بهترین بازی موتور سواری

معمولا در بازی‌هایی مثل بسکتبال یا فوتبال، هوش مصنوعی حرف اول را می‌زند.

اگر هوش مصنوعی به خوبی طراحی نشده باشد، هرچقدر هم گیم‌پلی و المان‌های بازی درست تعریف شده باشند، باز هم دچار مشکل خواهید شد. بازی NBA 2K18 به خوبی این موارد را رعایت کرده و پله به پله، با افزایش درجه سختی‌های بازی، شاهد چالشی‌تر شدن مسابقات هستیم.

به نحوی که اگر درجه سختی بازی را روی آخرین حالت خود بگذارید، دیگر حرکات ساده میان بازیکن‌های حریف و رسیدن به حلقه کافی نخواهد بود و باید مدام حرکات تکنیکی بازی را انجام دهید.

گرافیک بازی NBA 2K18 نسبت به نسخه پیشین خود تفاوت آن چنانی نکرده است و صرفا بهبود‌هایی در حالت چهره‌های بازیکنان و انیمیشن‌های آن‌ها انجام شده و از طرفی نورپردازی‌ها و طراحی استادیوم و تماشاگران، بهتر از قبل شده است.

اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که پیشرفت عادی در بازی به کندی صورت می‌گیرد، همانند یک بازی رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای که طبیعتا اکثر ما عناوین رایگان یا Free to Play را تجربه کرده‌ایم.

عناوینی که به شما اجازه می‌دهند بازی را به رایگان تجربه کنید، اما پیشرفت در بازی به کندی صورت می‌گیرد و همواره شما با تبلیغات و دیدن ویژگی‌های مختلف تشویق به خرج کردن در بازی می‌شوید، اگر NBA ۲K۱۸ یک عنوان رایگان بود، وجود چنین سیستمی منطقی به‌نظر می‌رسید، اما با وجود قیمت ۶۰ دلاری نسخه استاندارد، به‌جز طمع سازندگان به چیز دیگری نمی‌شود فکر کرد.

معرفی بازی NBA 2K18

شاید شما یک هفته به تجربه مداوم بازی بپردازید، اما در آخر دوست شما با پرداخت هزینه‌ای دو برابر آنچه که شما در طول یک هفته تلاش کرده‌اید را بدست می‌آورد.

در ابتدای بازی شما شخصیت خود را ایجاد می‌کنید که متاسفانه میزان انتخاب‌های شما برای ایجاد شخصیت‌تان بسیار محدود است، شما حتی نمی‌توانید یک ریش ساده برای شخصیتتان قرار دهید و بعد از طراحی او برای داشتن مدل‌های مو جدیدتر، ریش یا هرچیز دیگر نیازمند پرداخت هزینه هستید که بسیار احمقانه به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: طرفداران بازی های ماجراجویانه اینجا کلیک کنند(18+) + دانلود 

هر ویژگی قرار گرفته در NBA 2K18 طوری است که شما را تشویق به خرید ارز داخل بازی کند.

کفش، لباس، خالکوبی و هر ویژگی ظاهری دیگر که بخواهید برای شخصیتتان استفاده کنید نیازمند استفاده از ارز داخل بازی است و این ارز نیست به راحتی بدست نمی‌آید.

ما پیش‌تر هم شاهد حضور پرداخت‌های درون برنامه‌ای در سری NBA 2K بودیم؛ اما این بار جهش روبه جلویی را در آن شاهد هستیم که نه تنها به بازی آسیبی جدی می‌زند بلکه پیشرفت کردن را نیز بی‌معنی می‌کند.

در روز نخست عرضه وقتی پا به بخش The Neighborhood گذاشته می‌شود شاهد بازیکنانی هستیم که میانگین قدرتشان از ۸۰ بالاتر است و آیتم‌های مختلف ظاهری را دارا هستند در این میان بازیکنانی وجود دارند که با تی‌شرت ساده و چهره‌ای بدون ویژگی خاص و با میانگین قدرت‌های زیر ۷۰ در حال قدم زدن هستند و خب شما می‌توانید به راحتی حدس بزنید که آن‌ها خریداران نسخه استاندارد بازی هستند.

با تمام این تفاسیر بازی NBA 2K18 بار دیگر به اقتدار خود را بهترین شبیه‌ساز بازی بسکتبال به مخاطبان این ورزش قدیمی و محبوب معرفی خواهد کرد و شاید یک سری ایراد داشته باشد ولی، به هیچ‌وجه به لذت و هیجان تجربه شما از بازی صدمه نخواهد زد و می‌توانید یکی از بهترین بازی‌های ورزشی‌ای را که تا به حال عرضه شده است تجربه کنید.

بازی NBA 2K18 آن قدر محتویات دارد که می‌تواند تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بازی NBA 2K18»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..