تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «صداهای خاموش» نمایش« آرش» را کارگردانی کرد

سهی بانو ذوالقدر بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار  درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمایشی با عنوان «آرش» را آماده اجرا دارم که اجرای آن در دومین دوره از جشنواره تئاتر بهرام بیضایی خواهد بود.

کارگردان «صداهای خاموش» نمایش« آرش» را کارگردانی کرد

وی با اشاره به عوامل و بازیگران این نمایش بیان کرد:نویسنده بهرام بیضایی،دستیار کارگردان: شاهین داداشی هستند و بازیگرانی چون نادر پورمهین-جمشید حسینی-منصور نصیری-امیر شاه علی-نیما طیبی-محیا اسناوندی_مونا مهدی پور_عرفان دانا_فرهنگ زرگرباشی_سهی بانو ذوالقدر در این نمایش بازی می کنند.

ذوالقدر خاطر نشان کرد: این نمایش در دومین دوره جشنواره بهرام بیضایی اجرا می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «صداهای خاموش» نمایش« آرش» را کارگردانی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..