تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس‌های Galaxy Tab A2 فاش شد

عکس‌های Galaxy Tab A2 فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل این هفته بود که تبلت جدید سامسونگ با مدل Galaxy Tab A2 در FCC رونمایی شد و چندین مشخصات آن در این بین فاش شد. حالا عکس‌های واقعی این تبلت در حالت روشن منتشر شده‌اند و خبرهای منتشر شده درباره کناره‌های باریک این تبلت و نبود دکمه هوم در پایین صفحه نمایش را تأیید می‌کند.

همه این تصاویر که در سایت 91mobiles منتشر شده است، از کناره و روبرو از Galaxy Tab A2 گرفته شده‌اند و به همین دلیل هنوز از وجود حسگر اثر انگشت در این تبلت مطمئن نیستیم. هنوز این احتمال درباره حسگر اثر انگشت وجود دارد که اصلا روی این تبلت وجود نداشته باشد که می‌تواند آن را کلی از هرده‌های خود عقب بیندازد.

انتظار می‌رود این تبلت ارزانتر از Galaxy Tab S4 روانه بازار شود. مشخصات تأیید شده در FCC نشان می‌دهند که Galaxy Tab A2 با نمایشگر 10.5 اینچی و رزولوشن 1920x1200 پیکسل تولید خواهد شد. تبلت جدید سامسونگ دارای تنوع ارتباطی وای-فای و LTE می‌باشد و پورت شارژ آن USB-C خواهد بود.

صدور گواهینامه FCC برای بلوتوث و وای-فای این دستگاه بدان معناست که به زودی شاهد عرضه این تبلت در بازار خواهیم بود. رویداد معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ از طرف این شرکت 18 مرداد اعلام شده است تا در آن Galaxy Note 9 را معرفی کنند اما مطمئنا مسئولان سامسونگ راغب نیستند تا معرفی فبلت خود را با معرفی Tab A2 یکی کنند پس باید منتظر خبرهای دیگر از این کمپانی کره‌ای باشیم تا تاریخ معرفی رسمی این تبلت اعلام شود.

عکس‌های Galaxy Tab A2 فاش شد

عکس‌های Galaxy Tab A2 فاش شد

عکس‌های Galaxy Tab A2 فاش شد

انتهای پیام/

عکس‌های واقعی Galaxy Tab A2 پس از صدور گواهینامه FCC



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس‌های Galaxy Tab A2 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..