تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین با چهره‌ای جدید ترامپ را ملاقات می کند +تصاویر

پوتین با چهره ای جدید ترامپ را ملاقات می کند+تصاویر//////فوریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولادیمیر پوتین در آستانه دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفت تا برای سومین بار متوالی به کلیسای « اسپاسو-پراوبراژنسکی» در صومعه «والام» روسیه برود تا در جشن بزرگداشت سرگی و هرمان بنیانگذاران این صومعه حضور یابد.

اما در این مراسم عکسی از ولادمیر پوتین در حال بوسه بر لوح مقدس این صومعه گرفته شد که جنجال به پا کرد. در این عکس پوتین نسبت به قبل تغییر کرده و غبغب او به گونه ای است که گویا جراحی پلاستیک انجام داده است.

البته این موضوع فقط حدس کاربران است ولی از آنجایی که پوتین جزو سیاستمدارانی است که ابایی از پنهان کردن جراحی پلاستیک ندارد، پس تردیدی نیست که او این جراحی را انجام داده باشد. او بارها زیر تیغ جراحان پلاستیکی قرار گرفته است و برای جوانتر دیده شدن جراحی هایی را انجام داده است. گفتنی است پوتین دو روز آینده در هلسینکی پایتخت فنلاند با ترامپ ملاقات خواهد داشت.

پوتین با چهره ای جدید ترامپ را ملاقات می کند+تصاویر//////فوری

پوتین با چهره ای جدید ترامپ را ملاقات می کند+تصاویر//////فوری

پوتین با چهره ای جدید ترامپ را ملاقات می کند+تصاویر//////فوری

انتهای پیام/

پوتین زیر تیغ جراحان پلاستیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین با چهره‌ای جدید ترامپ را ملاقات می کند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..