تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات: گوشی های توقیف شده باید وارد بازار شود

وزیربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه تلویزیونی شب پارسی سیمای استان فارس درباره سفرش به این استان گفت: در بازدید نوروزی از استان فارس مشاهده کردم که وضعیت ارتباطی مطلوب نبود ضمن اینکه از نظر شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز عقب ماندگی هایی داشت؛ همان زمان به مردم قول دادم در دو مرحله وضعیت ارتباطات این استان را بهبود بخشیم که مرحله اول تا پایان خردادماه برای برطرف کردن مشکل ارتباطی ۵۰۰ روستا و آبادی بود و مرحله بعدی تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه با همکاری اپراتورها و اداره کل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان فارس تا پایان خردادماه حدود 600 روستا و آبادی را پوشش دادیم، افزود: همین امروز مشاهده کردم که به جز جاده شیراز تا رحمت آباد همه شهرستان خرامه تحت پوشش 4G بود که از این بابت خوشحالم و آن بخش از جاده هم که هنوز تحت پوشش‌ قرار نگرفته است باید ظرف یکماه تحت پوشش قرار گیرد.

آذری جهرمی درباره رفع برخی نواقص پوشش تلفن همراه در شهر شیراز گفت: با همکاری شهرداری و اپراتورها برای نصب آنتن، مشکلات شهر شیراز بزودی حل می شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه اگر می خواهیم حکمرانی خوب داشته باشیم باید به صحبت های مردم گوش دهیم، تصریح کرد: با ترورهایی که در دهه شصت رخ داد حلقه ای به دور مسوولان کشور ایجاد شد که در آن شرایط ضروری بود اما حضور در بدنه اجتماع ضروری است هرچند امکان سفر به همه کشور وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: همه حرف ها را باید شنید اما از طریق شبکه های اجتماعی می توان حرف های مردم را شنید.

آذری جهرمی گفت: تلاش کرده ام از طریق شبکه های اجتماعی حرف های مردم را بی واسطه بشنوم و شنیدن حرف مردم برای جامعه آرامش بخش و طبیعتا اثرگذار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اقتصاد دولتی در دنیا رو ‌به اضمحلال است، گفت: امروز در دنیا اشتغال در حوزه صنعت و کشاورزی رو ‌به کاهش و در بخش خدمات رو ‌به افزایش است و این رشد مبتنی بر فناوری اطلاعات و خلاقیت است.

وی با اشاره به اینکه آقای رییس جمهوری در زمان انتخابات دولت دوازدهم توجه ویژه ای به کسب و کارهای نوپا داشتند، افزود: دولت از کسب و کارهای نوپا حمایت می کند اما وقتی به حوزه های اجرا می رسیم مقاومت ها شروع می شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به جوانگرایی انجام شده در مجموعه دولت، گفت: سن مدیریتی را در وزارتخانه ۹ سال پایین آوردم و بانوان را به حوزه مدیریتی اضافه کردم که اتفاقا خیلی موفق هم هستند.

آذری جهرمی در مورد اصلاح قیمت گوشی های تلفن همراه در بازار خاطرنشان کرد: هفته آینده با وزیر صنعت در این‌ مورد جلسه ای خواهم داشت تا راههای کاهش قیمت را بررسی کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تعداد زیادی از گوشی هایی که احتکار شده فعلا توقیف شده است، گفت: این گوشی ها باید به بازار تزریق شود و با ‌وجود تثبیت ارز پیش بینی می شود قیمت به وضعیت رضایت‌بخش نزدیک شود.

وزیر ارتباطات قبل از حضور در برنامه شب پارسی سیمای مرکز فارس، به دیدار نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات: گوشی های توقیف شده باید وارد بازار شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..