تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوسترشوند با گل قدوس از شکست گریخت

هفته سیزدهم لیگ سوئد؛

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال اوسترشوند که سامان قدوس بازیکن ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد، امروز در هفته سیزدهم لیگ سوئد (موسوم به آلسونسکان) در خانه مالمو به مصاف این تیم رفت و با گلزنی قدوس به تساوی یک بر یک دست یافت.
مالمو با گل دقیقه 33 مارکوس روزنبرگ نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت.
اما در نیمه دوم اوسترشوند بهتر کار کرد و توانست توسط سامان قدوس و از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا  در دقیقه 72 به گل تساوی دست یابد.
این گل باعث شد اوسترشوند در شش بازی بدون شکست باقی بماند.
در ادامه بازی های لیگ سوئد،اوسترشوند شنبه هفته آینده به مصاف ترلبورگ خواهد رفت.
یاران قدوس با کسب این پیروزی با 21 امتیاز از 13 بازی هم امتیاز با تیم جورگاردن و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه پنجم جای گرفت.
مالمو نیز با همان 19 امتیاز به رتبه هشتم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: باشگاه های اروپایی به دنبال جذب سامان قدوس + عکس

انتهای پیام/


تساوی اوسترشوند در شب گلزنی سامان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوسترشوند با گل قدوس از شکست گریخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..