تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فغانی بدون چالش دیدار رده بندی را قضاوت کرد

ایرنا: «محمد فنایی» کارشناس داوری فوتبال ایران، با بیان اینکه تیم داوری ایران در جام جهانی بهترین عملکرد را از خود ارائه داد، گفت: علیرضا فغانی و تیم داوری ایران دیدار نیمه نهایی را بدون چالش و عالی قضاوت کردند.

فنایی شامگاه امروز (شنبه)درباره قضاوت علیرضا فغانی (داور وسط)، محمد منصوری و رضا سخندان (کمک داوران وی) در دیدار رده بندی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه بین بلژیک و انگلیس گفت: بازی دو تیم بسیار روان و بدون حاشیه بود و فغانی و تیم داوری ایران روز بدون حاشیه ای را داشتند.

وی درباره سه کارت زردی که فغانی در این دیدار به بازیکنان دو تیم داد، گفت: تمامی کارت ها بدرستی به بازیکنان خاطی داده شد و این بازیکنان نیز هیچ اعتراضی نداشتند؛ هیچ اتفاقی نیفتاد که باعث جنجال در بازی و اعتراض به داوری شود.

فغانی بدون چالش دیدار رده بندی را قضاوت کرد

این کارشناس داوری فوتبال ایران که سابقه قضاوت در دیدار فینال جام جهانی 1994 آمریکا را در کارنامه دارد، اظهار داشت: فغانی در تمام این بازی به خوبی دوید و در هیچ صحنه ای جا نماند.

فنایی تصریح کرد: بزرگترین حُسن دیدار بدون حاشیه بلژیک و انگلیس آن بود که تیم داوری ایران با خاطره ای خوب و بدون حاشیه جام جهانی را ترک کردند.

وی درباره عملکرد تیم داوری ایران در چهار دیدار جام جهانی نیز گفت: در مجموع تیم داوری ایران عملکردی عالی و شایسته در جام جهانی داشتند و به طور حتم فیفا تیم داوری ایران را در فهرست پنج تیم برتر داوری خود برای دیدارهای سخت و سنگین قرار خواهد داد.

دیدار رده بندی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز بین دو تیم انگلیس و بلژیک برگزار شد و در نهایت بلژیک با 2 گل در این دیدار به برتری رسید و عنوان سومی جام جهانی را از آن خود کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فغانی بدون چالش دیدار رده بندی را قضاوت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..