تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه سلامت به هیچ عنوان نیاز به بازاریابی در حوزه بیمه ندارد/ مردم تخلفات را گزارش کنند

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد منتقمی راد مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران در اولین همایش آموزشی حراست های سازمان بیمه سلامت ایران ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: این همایش آموزشی در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال 97 سازمان بیمه سلامت ایران و در جهت ارتقای شغلی کارکنان حراست های تابعه سازمان برگزار می شود.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران همچنین اظهار کرد: این همایش آموزشی به تشریح و تبیین وظایف اصلی حراست ها، نوع تعاملات حراست و همچنین وظیفه کاری و تخصصی آنها می پردازد.

وی افزود : وظیفه حراست همراهی و همدلی با مدیران سازمان اعم از ستاد و استان است تا بتواند با ارائه مشاوره های لازم بستر و زمینه تصمیم سازی را برای آنان فراهم کند.

کنترل منابع یکی از مهمترین امور در بیمه سلامت

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به بحث کنترل منابع سلامت به عنوان یکی از مهمترین امور در بیمه سلامت عنوان کرد: ما نیز در حراست همگام با دیگر حوزه های سازمانی در این زمینه وارد عمل شده ایم تا انشاء الله بتوانیم در راستای نیل به اهداف سازمانی، نقش کمک کننده ای را ایفا کنیم.

منتقمی راد همچنین یادآور شد: آن چیزی که محوری ترین وظیفه حراست ها را در تمام دستگاه ها و سازمان ها تشکیل می دهد پیشگیری است نه پیگیری؛ بنابراین مهمترین وظیفه ما در حراست پیشگیری از وقوع جرم و تخلف است.

وی با توجه به حوزه تخصصی بیمه سلامت که همانا ارائه خدمت در امر سلامت است، تاکید کرد: ما در این امر مهم وظیفه مراقبت داریم و وظیفه داریم تا به گونه ای عمل کنیم تا خدشه ای به امر سلامت و حقوق بیمه شدگان وارد نشود.

این مقام مسئول وظایف اصلی حراست ها را عبارت از  حفاظتIT، حفاظت فیزیکی، حفاظت اسناد و پرسنلی دانست و افزود: آن چه در این میان خودنمایی می کند بحث مراقبت و نظارت کردن است که امیدواریم بتوانیم در بیمه سلامت به گونه ای عمل کنم تا مراقبت و نظارت دقیقی در ارائه خدمات سلامت داشته باشیم.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران یکی دیکر از وظایف مهم و خطیر حراست ها را صیانت از پرسنل و مدیران مجموعه عنوان کرد و گفت: حراست از جمله حوزه هایی است که باید در مبارزه با فساد و پاکداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش و کوشش جدی کند.

منتقمی راد در این همایش آموزشی دو روزه بیان کرد: اخیراً عده ای در حوزه سلامت به خاطر منافع شخصی دست به سودجویی و فرصت طلبی زده اند که گاهاً با اقدام تلفنی و یا نشر اطلاعاتی پیرامون صدور دفترچه بیمه و کارت بیمه سلامت اقدام به اخاذی از هوطنان می کنند.

وی در این راستا متذکر شد: سازمان بیمه سلامت ایران نیاز به بازاریابی به هیچ عنوان در حوزه بیمه ندارد و در صورت نیاز به اطلاع رسانی این امر را از طریق 31 اداره کل استانی انجام می دهد همچنین در صورت نیاز به فراخوان نیز این امر از طریق جراید و رسانه ملی قابل انجام است.

این مقام مسئول از تمامی شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و یا برخورد با چنین موضوعاتی با نزدیکترین اداره کل بیمه سلامت تماس گرفته و ما را در جریان امور قرار دهند تا در اولین فرصت با متخلف یا متخلفان برخورد قانونی به عمل آید.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پیگیری افراد شناسایی شده در این زمینه نیز در دست بررسی از سوی دستگاههای قضایی است که به محض وصول نتیجه، گزارش آن در اختیار شهروندان به جهت اطلاع رسانی قرار می گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه سلامت به هیچ عنوان نیاز به بازاریابی در حوزه بیمه ندارد/ مردم تخلفات را گزارش کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..