تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال مرموز و متفاوت از ترامپ و ملانیا در کاخ «بلنهایم» +فیلم

حرکت عجیب ترزا می‌ و همسرش هنگام استقابل از ترامپ و ملانیا! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهور آمریکا و همسرش پس از حضور در اجلاس ناتو بروکسل، راهی انگلیس شدند و با یک بالگرد در محوطه کاخ بلنهایم آکسفوردشایر فرود آمدند تا در میهمانی شام نخست وزیر انگلیس حضور پیدا کنند.

ترزا می و فلیپ همسرش به سبک عجیبی از آنها استقبال کردند که علت لزوم این حرکت مشخص نیست. نخست وزیر انگلیس بر خلاف انتظارها به جای استقبال از ملانیا سراغ ترامپ رفت و از طرفی فلیپ هم طی حرکتی غیر منتظره همسر رئیس جمهور آمریکا را تا بالای پله ها همراهی نمود، در حالی که این روند طور دیگری انتظار می رفت. حرکتی که فلسفه آن مشخص نبوده و همچنان در هاله ای از ابهام است،آیا در دیدارهای سیاسی استقبال از جنس مخالف جزو اولویت ها در تشریفات مرسوم این کشور بوده یا اینکه ماجرا مرموز تر و پیچیده تر  از آن چیزی است که به نظر می رسد؟! به هر حال باید منتظر ماند و دید که رسانه ها از این حرکت عجیب رمزگشایی می کنند یا اینکه این موضوع همانند رازی سر به مهر باقی خواهد ماند!؟

بیشتر بخوانید:بی‌اعتنایی ملانیا به ترامپ دوباره سوژه رسانه‌ها شد+ فیلم

انتهای پیام/

اتفاقی قابل تأمل هنگام ورود ترامپ و ملانیا به کاخ «بلنهایم»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال مرموز و متفاوت از ترامپ و ملانیا در کاخ «بلنهایم» +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..