تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارشناس امور پرسنلی و کارگزینی در همدان

استخدام شرکت فروشگاه های زنجیره ای اوشانک

شرکت فروشگاه های زنجیره ای اوشانک جهت تکمیل کادر خود در استان همدان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیشرایط احرازمزایا کارشناس امور پرسنلی و کارگزینیمدرک تحصیلی: لیسانسسمت : کارشناس امور پرسنلی و کارگزینیرشته تحصیلی: مدیریت، حسابداری یا سایر رشته های مرتبطتجربه کاری مرتبط: ۲ الی ۵ سالآشنا به قوانین کار و تامین اجتماعی و امور کارگزینیحقوق و مزایای مکفیبیمه تامین اجتماعیبیمه تکمیلیاز متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر ردیف شغلی و شهر محل سکونت به آدرس ایمیل یا شماره فکس زیر ارسال نمایند.تذکر: به رزومه های بدون ذکر ردیف شغلی، شهر محل سکونت و شماره تماس ترتیب اثر داده نخواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارشناس امور پرسنلی و کارگزینی در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..