شرکت فروشگاه های زنجیره ای اوشانک جهت تکمیل کادر خود در استان همدان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
عنوان شغلیشرایط احرازمزایا کارشناس امور پرسنلی و کارگزینیمدرک تحصیلی: لیسانسسمت : کارشناس امور پرسنلی و کارگزینیرشته تحصیلی: مدیریت، حسابداری یا سایر رشته های مرتبطتجربه کاری مرتبط: ۲ الی ۵ سالآشنا به قوانین کار و تامین اجتماعی و امور کارگزینیحقوق و مزایای مکفیبیمه تامین اجتماعیبیمه تکمیلیاز متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر ردیف شغلی و شهر محل سکونت به آدرس ایمیل یا شماره فکس زیر ارسال نمایند.تذکر: به رزومه های بدون ذکر ردیف شغلی، شهر محل سکونت و شماره تماس ترتیب اثر داده نخواهد شد.