تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایت پدیدآورندگان کتاب رضوی راه اندازی می‌شود

مدیر گروه فرهنگ و سیره رضوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی:

سایت پدیدآورندگان کتاب رضوی راه اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر سلمانی رحیمی مدیر گروه فرهنگ و سیره رضوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه نشست پدیدآورندگان کتاب رضوی یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده این گروه در ایام دهه کرامت رضوی است، افزود: این سایت نخستین سایت تخصصی است که اطلاعات پدیدآورندگان آثار رضوی در آن ارائه می‌شود و محلی برای اطلاع‌رسانی و ارتباط علمی بین پدیدآورندگان این گونه آثار است

وی تصریح کرد: تمام کسانی که اهل قلم هستند و در مورد امام رضا (ع) آثاری را به رشته تحریر درمی‌آورند، علاقه‌مند هستند از سوی نهاد یا سازمانی حمایت شوند، ما در تلاش هستیم مرجعیت این گونه امور را به آستان قدس رضوی منتقل کنیم.

مدیر گروه فرهنگ و سیره رضوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به یکی از اهداف راه‌اندازی سایت پدیدآورندگان کتاب رضوی گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که آستان قدس رضوی را مرجع و حامی تولیداتی با محوریت امام رضا (ع) قرار دهیم و سایت پدیدآورندگان کتاب رضوی با همین رویکرد راه اندازی می‌شود.

سلمانی رحیمی با اشاره به برگزاری نشست پدیدآورندگان کتاب رضوی افزود: این نشست با هدف تقدیر از تمام کسانی که به شیوه¬ای در ترویج فرهنگ و سیره رضوی تلاش می‌کنند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف دیگر از برگزاری این نشست، جهت‌دهی و معرفی و تامین خلا‌های آثار پژوهشی است.

انتهای پیام//ج.ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایت پدیدآورندگان کتاب رضوی راه اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..