تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای تور‌های گردشگری بسته‌های ویژه ارائه می شود

برای تور‌های گردشگری  بسته‌های ویژه ارائه می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی درنشست آشناسازی فعالان دفاترو شرکت‌های خدمات مسافرتی کشور افزود: خراسان رضوی ظرفیت گردشگری، تاریخی و صنایع دستی کمتر شناخته شده زیادی دارد که دفاتر خدمات مسافرتی می‌توانند در معرفی و پویایی این مسیر‌های گردشگری نقش موثری داشته باشند.

وی گفت: شرکت‌های خدمات مسافرتی براساس ظرفیت‌های گردشگری و آثار تاریخی مسیر‌های کلات نادری، مسیر شهرستان‌های فریمان، سرخس، تربت جام، تایباد، خواف و رشتخوارتور‌های گردشگری تعریف کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی  تصریح کرد: هم چنین مسیرشهرستان تربت حیدریه و مسیرشهرستان کاشمر، خلیل آباد و بردسکن و شهرستان‌های نیشابور و سبزواراز جمله ظرفیت برگزاری تور‌های گردشگری خراسان رضوی محسوب می‌شوند.

مکرمی فر گفت: مسیر شهرستان‌های گناباد و بجستان نیزظرفیت برگزاری توررا دارد، چون تنها قنات جهانی قصبه گناباد و روستای تاریخی ریاب گناباد که به یزد کوچک معروف است می‌تواند مورد بازدید قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی درشهرستان‌های استان توزیع سفر و توسعه گردشگری در شهرستان‌ها می‌تواند به محور توسعه اقتصادی و اشتغال نیز تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: بازید از تمامی موزه‌های استان برای شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری که در این نشست حضور دارند و تورخراسان رضوی از دیگراستان‌های کشور برگزار کنند شامل تخفیف‌های ویژه خواهند شد.

انتهای پیام//ا.س

نشست آشناسازی فعالان دفاترو شرکت‌های خدمات مسافرتی کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای تور‌های گردشگری بسته‌های ویژه ارائه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..