تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) زنجان افتتاح شد

ساعت: 14:18 منتشر شده در مورخ: 1397/04/23 شناسه خبر: 1385875

طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; تمامی بخشها و فضاهای بهسازی شده بیمارستان امام حسین(ع) زنجان مورد بازدید آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان قرار گرفت .

امام جمعه زنجان در این بازدید ضمن عیادت و تقدیم شاخه گل ، به بیماران بستری این مرکز درمانی و آرزوی بهبودی و استشفای عموم بیماران ، طرح ارتقاء هتلینگ بخشهای رومینگین، زنان، اطفال و لابی و فضاهای عمومی این بیمارستان را رسماٌ افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش سومین روز از هفته تامین اجتماعی در بخش درمان استان زنجان پربارتر از روزهای قبل بود بطوریکه تعدادی از تشکلهای کارگری، کارفرمایی و بیش از 40 تن از اعضای هیات مدیره کانونهای بازنشستگی استان و تنی چند از مسئولین ارشد و مدیران کل دستگاههای اجرایی از  بخشهای ارتقاء هتلینگ یافته این بیمارستان بازدید و از نزدیک از امکانات و خدمات و عملکرد آن آشنا شدند.

محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به ارائه گزارش متخصری از فعالیتها و عملکردجامع این بیمارستان پرداخت و گفت این مرکز درمانی در زمینه انجام زایمانهای بی درد ، رتبه اول در بین بیمارستانهای استان و رتبه دوم کشوری در بین بیمارستانهای سازمان را بدست آورده است .

وی افزود: نقطه قوت سازمان حذف دفترچه درمانی و جایگزین کردن نسخه الکترونیک برای اولین بار در کشور بود که  تاثیرات بسیار زیاد و رضایتمندی فراوان مراجعین را به همراه داشته است ، بطوریکه بیمار با ارائه یک کد ملی ، ازتمامی خدمات درمانی این بیمارستان بطور کاملا رایگان بهره مند میشود و پرونده الکترونیکی سلامت ، برای ایشان تشکیل می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان طرح ارتقاء هتلینگ را طرح بسیار موفق در سازمان دانست و تاکید کرد: در کنار اجرای این طرح ، خوشبختانه در خدمت رسانی به بیماران لحظه ای درنگ نشده و بیش از 1300 متر مربع از فضاهای خالص درمانی از جمله بخشهای اطفال ، رومینگین ، زنان ، لابی و فضای انتظار بیماران و فضاهای عمومی محوطه را با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون تومان اجرایی کردیم و اینک شاهد بازخوردهای مراجعین و رضایتمندی بیماران هستیم که این هدف نهایی سازمان بود.

آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان نیز ضمن ابراز رضایت از خدمات و تلاشهای مسئولین امر ، در تجهیز و تکمیل امکانات این بیمارستان بعنوان بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان ، خدمت به نیازمندان و بیماران را یک نعمت الهی دانست و گفت عزت دنیا و آخرت شما در رسیدگی به بیماران است.

وی با بیان اینکه خداوند فرصت خدمت گذاری را به شما ودیعه داده است تاکید کرد: شیطان همیشه در کمین است و باید مواظب باشیم تا فرصتهای ارزشمند خدمت رسانی به افراد و مراجعین را رایگان از دست ندهیم و تا مرضی رضای خداوند باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ارتقاء فرهنگ زایمان طبیعی را از نیازهای امروز جامعه خواند و گفت باید از ظرفیت رسانه ملی استفاده کنید و ضمن شرکت در برنامه های رادیوئی و مشاوره ای ، نسبت به تبیین مزیتهای زایمان طبیعی و در کنار آن از خطرات و عوارض ناشی از زایمانهای سزارین را تشریح نمائید.

امام جمعه زنجان دستاوردهای سازمان در بحث فناوریهای نوین و خدمات الکترونیکی را عادلانه ترین روش توزیع خدمات درمانی مطرح کرد و گفت: جای بسی خوشحالی است سازمان تامین اجتماعی که یک نهاد مردمی است توانسته است انتظار مخاطبین خود را با تکمیل زیر ساختها ، ارتقاء و استفاده از تکنولوژیهای نوین برآورده کند.

در پایان بخشهای جدید رومینگین و زنان در کنار سایر بخشهای ارتقاء هتلینگ یافته توسط امام جمعه زنجان افتتاح گرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) زنجان افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..