تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امتیازاتی که اسلام برای دختران قائل است بی‌نظیر است/ اصلی‌ترین دلیل طلاق در جامعه تنوع‌طلبی یکی از زوجین است

ساعت: 16:25 منتشر شده در مورخ: 1397/04/23 شناسه خبر: 1386054

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: یکی از اصلی‌ترین عوامل طلاق طبق آمارها تنوع طلبی یکی از زوجین در زندگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام احمد حمیدی در همایش حافظان حریم امنیت و خانواده اظهار داشت: حجاب در ایران سابقه سه هزار ساله دارد و با ورود اسلام به ایران مردم حجاب را انتخاب نکردند و این مساله در تاریخ ویل دورانت نیز نوشته شده است.
وی ادامه داد: در سال ۱۳۱۴ در مسجد گوهرشاد مردم با اعتراض نسبت به کشف حجاب و یورش رژیم شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند و این روز به  روز حجاب و عفاف نامیده شد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت عنوان کرد: فردا سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و ده روز دیگر ولادت امام رضا (ع) است که در این دهه برنامه‌های متنوع وجود دارد و در پارک‌های بانوان برای دختران برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
وی افزود: اسلام نسبت به دختر، برخی امتیازاتی در دوره جاهلیت قائل شده که برای دیگران وجود ندارد در دوره جاهلیت به دنیا آوردن دختر خجالت آور بود و تاریخ شاهد زنده به گور کردن دختران بود اما در این شرایط اسلام برای دختر امتیازاتی قائل شده و خداوند حضرت زهرا(س) را دسته گل خوشبو می‌نامند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی تاکید کرد: دیگر امتیاز برای دختران این است که امام صادق(ع) می‌فرماید: دختران بلور هستند و آنها را نشکنید، در آموزه‌های دینی ما چنین مطرح شده که اگر نخستین فرزند خانواده‌ای دختر باشد، خیر و برکت به این خانه سرازیر می‌شود و امتیاز بعدی این است که اگر پدر و برادری سه دختر را رشد دهند بهشت بر آنها واجب می‌شود.
وی توضیح داد: امتیاز دیگری که برای دختران قرار داده شده، سن رشد است که دختر در ۹ سالگی به پیشگاه خدا دعوت می‌شود اما این سن برای پسران ۱۵ سالگی است.
این مقام فرهنگی در تعریف عفاف و حجاب اذعان داشت: عفاف و حجابی که در دین تعریف شده، پوششی است که خانم‌ها با آن تبرج نکنند و منجربه این نشود که انسانهای هرزه چشم چرانی کند، این نوع حجاب هم در قرآن و هم روایات بارها اشاره شده است.
وی گفت: مطابق آمارها یکی از عوامل طلاق تنوع طلبی یکی از زوجین است اما حجاب عامل گرمی خانواده و تداوم زندگی می‌باشد, اینکه مردان در عشق و دلبستگی به همسرانشان ثبات داشته باشند عاملش حجاب است.
حجت‌الاسلام حمیدی در پایان خاطرنشان ساخت: اینکه مردان به راحتی و آسانی در تمام فضاها در جامعه به راحتی به زنان هرزه دست پیدا کنند باعث خواهد شد هیچوقت عشق و علاقه‌اش به همسرش پایدار نباشد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امتیازاتی که اسلام برای دختران قائل است بی‌نظیر است/ اصلی‌ترین دلیل طلاق در جامعه تنوع‌طلبی یکی از زوجین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..