تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ما مطلوب نیست/ به دلیل ضعف ما جوانان بنیه هویتی و دینی مستحکم ندارند

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1397/04/23 شناسه خبر: 1386053

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در همایش حافظان حریم امنیت و خانواده؛

ساعی گفت: به دلیل ضعف ما در عملکرد، جوانان ما بنیه هویتی و دینی مستحکم ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، زهرا ساعی در همایش مدافعان حریم امنیت و خانواده اظهار داشت: باید قبول کنیم وضعیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ما مطلوب نیست، این موضوع هم در مورد خانم ها و هم آقایان صادق است.
وی ادامه داد: بخشی که خودشان را ملزم به رعایت عفاف و حجاب می‌دانند نگران مساله هستند و از این منظر ضربه می‌بینند.
نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو گفت: در حوزه فرهنگی بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب برخی برنامه‌ها ارائه داده می‌شود اما کافی نیست و در مقابل هجمه‌های دشمنان بر روی کشور شیعی ما کمبود و کاستی‌های زیادی وجود دارد.
وی افزود: واقعیت امروز جامعه ما این است، جوانان ما برخی خواسته‌ها را دارند اما به دلیل کم‌کاری و ضعف کارکردهای ما بنیه هویتی دینی مستحکمی ندارند و این مساله با توجه به وجود مراکز مذهبی متعدد نگران کننده است.
ساعی با بیان اینکه بحث حجاب و عفاف تنها برای زنان نیست تصریح کرد: عفاف و حجاب برای مرد هم وجود دارد اما وقتی بررسی می‌کنیم ادیان دیگر در خصوص حجاب سختگیری بیشتری دارند اما جایی ما ضربه خورده‌ایم که برداشت سلیقه‌ای از دین برایمان وجود داشته است.
وی تاکید کرد: خانواده‌ها باید آموزش اعتقادی و دینی ببینند تا خانم‌ها بتوانند نقش کلیدی را در رشد و تربیت انجام دهند، غرب با شعار آزادی زن به زنان ظلم می‌کند و نگاه‌های سلفی هم در منطقه از سوی دیگر زنان را مورد ظلم قرار می‌دهد .
 عضو کمیسیون اجتماعی ابراز کرد: نگاه افراطی و تفریطی به زنان همیشه وجود داشته و در بررسی کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق زنان تا صد سال قبل حق رای برای زنان وجود نداشت.
وی با اشاره به تلاش مجلس برای حق زنان نیز خاطرنشان ساخت: در خصوص ساعات کاری و بازنشستگی زنان بسیار تلاش کرده‌ایم اما نتوانستیم کاری انجام دهیم زیرا متاسفانه قوانین همراه برای رشد زنان وجود ندارد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ما مطلوب نیست/ به دلیل ضعف ما جوانان بنیه هویتی و دینی مستحکم ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..