تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه دستگاه های استان در اشتغال آفرینی جوانان بسیج هستند/ کار امروز را به فردا نمی سپاریم

ساعت: 20:44 منتشر شده در مورخ: 1397/04/23 شناسه خبر: 1386152

استاندار اردبیل گفت: همه دستگاه های استان در اشتغال آفرینی جوانان بسیج هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنامجو عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که با حضور وزیر کار،نمایندگان استان، فرمانداری ها و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری برگزارشد، اظهارداشت: با حضور وزیر کار در استان تعدادی از پروژه های اشتغال زایی افتتاح و تعدادی دیگر کلنگ زنی شد.

بهنامجو با اشاره به اینکه برای اینکه یک چهره شاد درچهره مردم عزیز و جوانان استان خلق کنیم باید در توسعه و اشتغال فراگیر استان حرکت های توسعه شتاب بیشتری باید داشته باشد افزود: مدیران، فرمانداری باید در امر اشتغال آفرینی شتاب بیشتری داشته باشند و نباید کار امروز را به فردا محول کنند.

وی افزود: از تمامی اشتغال آفرینان استان، سرمایه گذاران حاضر که خواستند ورود کنند به استانداری اردبیل با آغوش باز آنان استقبال کرده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه واگذاری های زمین در مناطق مختلف روستایی برای سرمایه گذاران با نصف قیمت انجام می شود تصریح کرد: تسهیلات بانکی نیز برای این عزیزان از ۱۸ درصد به ۱۰ درصد کاهش یافته است تا بتوانند ورود خوبی در امر سرمایه گذاری در این مناطق داشته باشند.

بهنامجو از طرح اشتغال آفرینی پنجره واحد در روستاهای محروم و کم برخوردار استان خبرداد و افزود: سه دستگاه اجرایی و چهار بانک از بانکهای عامل در امر توسعه این طرح مأمور هستند و این طرح تا آخر ادامه خواهد یافت.

وی گفت: در سال گذشته ۳۲ هزار شغل در استان تعریف شده بود که از این تعداد ۱۸ شغل در استان فراهم و ۲ هزار شغل نیز در حال تدوین است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه دستگاه های استان در اشتغال آفرینی جوانان بسیج هستند/ کار امروز را به فردا نمی سپاریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..