تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




63 درصد تعدیل مثبت در سود "پاکش

شرکت پاکشو امروز با انتشار اطلاعیه ای در شبکه کدال صورت های مالی تلفیقی منتهی به پایان سال 96 را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت پاکشو سود هر سهم خود را برای سال 97 به مبلغ 2299 ریال پیش بینی کرده است، که نسبت به عملکرد واقعی سال 96، رشد 63 درصدی را نشان میدهد.

در این میان فروش "پاکشو" با رشد 37 درصدی نسبت به سال 96 به مبلغ 9774 میلیارد ریال پیش بینی شده است. همچنین بهای تمام شده با رشد 39 درصدی به مبلغ 6302 میلیارد ریال برآورد شده که در نتیجه، سود ناخالص به مبلغ 3472 میلیارد ریال رسیده است.

یادآور می شود شرکت پاکشو در سه ماهه ابتدایی سال 97، عملکرد قابل قبولی را به ثبت رسانده است. بطوریکه مقدار فروش شرکت 8 درصد نسبت به سه ماهه ابتدایی سال گذشته رشد داشته است.

همچنین میانگین نرخ فروش محصولات این شرکت در خرداد ماه نسبت به ماه قبل از آن، 17 درصد رشد داشته است.

سابقه معاملاتی این سهم حاکی از رشد قیمتی این سهم از ابتدای خردادماه تا کنون است. برهمین اساس این سهم در این بازه زمانی از قیمت 1325 تومان به 1497 تومان رسیده و حدود 14 درصد رشد داشته است.

"پاکشوما" در این مدت نیز حمایت بازیگران بزرگ را در اختیار داشته و در عمده روزهای معاملاتی شاهد تغییر مالکیت به نفع این سهامداران بوده است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «63 درصد تعدیل مثبت در سود "پاکش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..