تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی وزنه برداری جوانان قهرمان جهان شد

تیم ملی وزنه برداری جوانان قهرمان جهان شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان از 16 تا 23 تیر ماه با رقابت 232 شرکت کننده دختر و پسر از 45 کشور به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار شد. در بخش دختران 96 وزنه بردار از 28 کشور و در بخش پسران 136 وزنه بردار از 43 کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

در نهایت تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان با 512 امتیاز تیمی و کسب 2 مدال طلا، 3 نشان نقره و 3 گردن آویز برنز برای سومین سال پیاپی قهرمان جهان شد. تیم میزبان هم با 436 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ترکیه با 411 امتیاز به مقام سوم رسید.

در بخش دختران نیز تیم آمریکا با 502 امتیاز قهرمان شد، تیم های تایلند و اربکستان به ترتیب با 481 و 479 امتیاز دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: ۲ طلا و یک نقره به داوودی رسید/ایران بر بام جهان ایستاد

حسین سلطانی در دسته 77 کیلوگرم (دو مدال نقره یکضرب و مجموع و یک نشان برنز دوضرب)، رسول معتمدی در دسته 94 کیلوگرم (یک مدال برنز حرکت دوضرب)، امیر عزیزی در دسته 105 کیلوگرم (یک گردن آویز برنز در حرکت یکضرب) و علی داودی در دسته 105+کیلوگرم (دو مدال طلا حرکت یکضرب و مجموع و یک نشان نقره دوضرب) مدال آوران کشورمان در این رقابتها بودند.

رده بندی تیمی به شرح زیر است:
1- ایران: 512 امتیاز
2- ازبکستان: 436 امتیاز
3- ترکیه :411 امتیاز

انتهای پیام/

وزنه برداران جوان قهرمان جهان شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی وزنه برداری جوانان قهرمان جهان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..