تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ترک عادت ناخن جویدن با مچ بند تا دوربین کوچکی که جای پهباد‌ها را می‌گیرد

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود و در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات بپردازیم.

کوچکترین دوربینی که می‌تواند تصاویر هوایی بگیرد

به تازگی نوعی دوربین طراحی شده است که از آن به عنوان کوچکترین دوربین جهان یاد می‌شود، این دوربین دارای حس‌گرهای مختلفی است و می‌تواند تصاویر با استاندارد بالا و 16 مگاپیکسلی را بگیرد اما جالب است بدانید بهترین قابلیت این دوربین کوچک‌ تصویربرداری هوایی است،یعنی این دوربین  قادر است فیلم‌های HD را بگیرد و آنها را به تلفن همراه کاربر ارسال کند از این دوربین کوچک می‌توان در مواقعی که دسترسی به پهپادها و یا هلی‌شات‌ها نداریم استفاده کنیم.

از مچ‌بندی که اجازه ناخن جویدن به شما نمی‌دهد تا کوچکترین دوربینی که جای پهبادهارا می‌گیرد

مچ‌بندی که اجازه ناخن جویدن نمی‌دهد

بسیاری از ما در زندگی خود به عادات بدی دچار هستیم، برای از بین بردن این عادات بد محققان گجت‌های هوشمندی را طراحی کردند که به افراد کمک بسیاری می‌کند برای مثال به تازگی مچ‌بند هوشمندی طراحی شده است که به افراد کمک می‌کند تا عادات غذایی بد خود را ترک کنند، همچنین به کمک این مچ‌بند هوشمند دیگر شما به سمت ناخن‌جویدن نخواهید رفت و در صورت انجام دادن این کار سریعا شوک برقی به انگشتان شما وصل می‌شود و شما را از انجام این کار منصرف می‌کند.

گجتی که آلودگی هوا را سریعا اطلاع می‌دهد

طی سال‌های اخیر آلودگی هوا یکی از مهمترین مشکلاتی بوده که جوامع مختلف با آن سر کار داشتند و در همین راستا محققان موفق به ساخت گجت پوشیدنی شدند که می‌تواند در هر زمانی آلودگی هوا را به کاربر خود اطلاع دهد این گجت هر نوع گاز سمی در هوا را اندازه‌گیری می‌کند و به کمک اشعه ماورای بنفش و دماسنج مخصوص اطلاعات و داده‌ها را جمع آوری می‌کند و آنها را به فرد اطلاع می‌دهد.

از مچ‌بندی که اجازه ناخن جویدن به شما نمی‌دهد تا کوچکترین دوربینی که جای پهبادهارا می‌گیرد

ساعت پرنده برای بیدار کردن کاربران طراحی شد

محققان موفق به ساخت ساعتی شده‌اند که به هیچ وجه به تعویق نمی افتد و تا زمانی که شما را از خواب بیدار نکرده است دست از زنگ زدن برنمی‌دارد این ساعت با راهکار و راه حلی جالب افراد را از خواب بیدار می‌کند برای مثال در آن  موتوری به کار رفته است که همزمان با زنگ خوردن شروع به پرواز می‌کند و تا زمانی که شما بلند نشوید و آن را  نگیرید صدایش خاموش نخواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ترک عادت ناخن جویدن با مچ بند تا دوربین کوچکی که جای پهباد‌ها را می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..