تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آن‌چه که خریداران آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی انتظار دارند

شاید چندین سال پیش که خرید اینترنتی در انحصار یک یا دو فروشگاه اینترنتی مشهور بود، کاربران گزینه‌های چندانی برای انتخاب نداشتند، اما امروزه وضعیت بسیار متفاوتی حاکم است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در سال‌های نه‌چندان دور که خرید اینترنتی در انحصار یک یا دو فروشگاه اینترنتی مشهور بود، کاربران گزینه‌های چندانی برای انتخاب نداشتند؛ اما امروزه وضعیت بسیار متفاوتی حاکم است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن موارد زیر خرید اینترنتی هوشمندانه‌ای داشته باشید:

۱. مطمئن باشید تصاویر محصولات واقعی از زوایای مختلف باشند

فروشگاه‌های معتبر تصاویر واقعی و شفاف از محصولات خود ارائه می‌کنند. تصاویر آن‌ها اغلب به روش‌های تخصصی و با وضوح بالا از زوایای مختلف گرفته می‌شوند تا چشم‌انداز واضح‌تری از محصول ارائه دهند؛ با این حال، باید دقت کنید که هیچ اغراقی در تصویربرداری صورت نگرفته باشد.

 ۲. ویژگی‌های محصولات را با جزئیات کامل بخوانید

برای اینکه مطمئن باشید در گرفتن تصاویر اغراق نشده، باید ویژگی‌های محصول موردنظر خود را به دقت مطالعه کرده و با محصولات مشابه مقایسه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. فروشگاه‌های معتبر معمولا جزئیات کاملی از ویژگی‌های محصولات خود ارائه می‌کنند؛ به‌عنوان مثال، به هنگام خرید پاوربانک باید به مواردی هم‌چون ابعاد، گارانتی، ظرفیت و ویژگی‌های ظاهری محصول دقت کنید.

 ۳. از سیاست‌های فروشگاه موردنظر مطلع باشید

استاندارد مشخصی برای سیاست‌های امنیتی، حریم خصوصی، حمل‌ونقل، بازگشت یا تعویض کالا و موارد مشابه وجود ندارد و فروشگاه‌های اینترنتی براساس شرایط خود این سیاست‌ها را تعیین می‌کنند؛ اما از آنجایی که این موارد در تجربه‌ی خرید شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود، باید قبل از خرید آن‌ها را بررسی کنید.

 ۴. نظرات، نقد و بررسی‌های سایر خریداران را مطالعه کنید

خریداران اغلب انتظارات مشابهی از یک محصول دارند که شاید بازاریابان درک درستی از آن نداشته باشند. از فروشگاه‌‌هایی خرید کنید که بخش نظرات پرباری دارند و خریداران را برای نوشتن نقد، بررسی و فعالیت در بخش نظرات ترغیب می‌کنند. ایده‌ی طراحی شبکه‌های اجتماعی خرید که اخیرا در دنیا رواج پیدا کرده‌اند، به کاربران امکان خرید از یک بستر یکپارچه شامل تنوع گسترده‌ای از محصولات، سیل عظیمی از نظرات و بررسی‌های خریداران قبلی را ارائه می‌کنند.

دکمه

 ویژگی‌های دکمه، شبکه‌ی اجتماعی خرید ایرانیامکان دسترسی به اپلیکیشن شبکه‌ی اجتماعی دکمه از طریق بازار، سیب اپ و گوگل پلیشبکه‌ی اجتماعی خرید دکمه با گردهمایی محصولات فروشگاه‌های اینترنتی مختلف امکان خرید از بین بیش از ۱۲۵ هزار کالا را فراهم کرده است.در شبکه‌ی اجتماعی خرید دکمه، کاربران می‌توانند در بخش توضیحات، ویژگی‌های محصولات را با جزئیات کامل مشاهده کرده و در بخش نظرات به نظرات دیگر خریداران دست پیدا کنند.امکان مقایسه‌ی ویژگی‌های محصولات مشابه برندهای مختلف در شبکه‌ی اجتماعی خرید دکمهبا دکمه می‌توانید محصولات متنوعی از فروشگاه‌های مختلف را در یک سبد کالا خریداری کنید و تنها یک بار هزینه‌ی حمل‌ونقل بپردازید.امکان مشاهده‌ی فروش ویژه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی مختلف در بستر شبکه‌ی اجتماعی خرید دکمهاز شبکه‌ی اجتماعی خرید دکمه بازدید کنید و با عضویت در آن به تنوع عظیمی از محصولات دسترسی داشته باشید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آن‌چه که خریداران آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی انتظار دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..