تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزاحمت‌های مدیران موسسات مالی غیرمجاز برای مسئولان بانک مرکزی +عکس

دولتافشاگری سیف از مزاحمت‌های مدیران موسسات مالی غیرمجاز برای مسئولان بانک مرکزی + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی با انتشار توییتی در حساب توییتری خود از مزاحمت‌های مدیران مؤسسات مالی غیرمجاز برای مسئولان بانک مرکزی انتقاد کرد.

سیف در توییتر نوشت:

"یکی از شگردهای مدیران #موسسات_مالی_غیرمجاز و بانک های متخلف این بود که با استفاده از امکانات حاصله از سپرده های مردم در طبقات و بخش های مختلف اجتماعی نفوذ کرده و برای خود حامیانی دست و پا کنند.

در عمل هم با این حمایت ها مشکلات و مزاحمت‌هایی برای اینجانب و همکارانم ایجاد کردند."

دولتافشاگری سیف از مزاحمت‌های مدیران موسسات مالی غیرمجاز برای مسئولان بانک مرکزی + تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزاحمت‌های مدیران موسسات مالی غیرمجاز برای مسئولان بانک مرکزی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..