تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی Mate 20 Pro را با نمایشگرهای خمیده تولید خواهد کرد

هوآوی Mate 20 Pro را با نمایشگرهای خمیده تولید خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از سال گذشته با تصمیم‌های شرکت هوآوی، خط تولید گوشی‌های Mate از نظر نمایشگر دچار تغییرات زیادی شد. Mate 10 از این مجموعه دارای یک نمایشگر معمولی LCD بود در حالی که نمایشگر Mate 10 Pro با پنل‌های AMOLED تولید شدند. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این شرکت امسال هم قصد دارد مانند سال گذشته کار کند و حتی قدم‌های خود را فراتر از گذشته بردارد.

بر اساس منابعی از این تولیدکننده، گوشی‌های Mate 20 Pro نه تنها نمایشگرهای OLED خواهند داشت بلکه قرار است مانند گوشی‌های Mate RS Porsche Design دارای پنل‌های خمیده باشند. این منبع گفته است امسال شرکت هوآوی به جای اینکه از LG بابت تولید پنل کمک بگیرد، قرار است با شرکت تولید نمایشگر چینی BOE همکاری کند. شرکت LG سال گذشته پنل نمایشگرهای Mate RS را تولید کرده بود. همچنین انتظار می‌رود حسگر اثر انگشت Mate 20 Pro در نمایشگر این دستگاه قرار گیرد.

متأسفانه این خبر فاش شده چیزی از گوشی Mate 20 اعلام نکرده است اما نمایشگرهای جدید OLED شرکت BOE به زودی به تولید انبوه خواهند رسید تا در ماه اکتبر آماده شوند. درباره Mate 20 Pro همچنین این شایعه به گوش می‌رسد که این گوشی هوشمند قرار است با 5 دوربین تولید شود؛ سه دوربین در پشت و دو دوربین در جلوی دستگاه.

تا به حال هیچ ویژگی از Mate 20 Pro تأیید نشده است؛ پس مشتاقان این گوشی باید صبر کنند تا موعد مقرر برسد و این گوشی را با چشمان خود ببینند.

انتهای پیام/

تولید Mate 20 Pro با نمایشگرهای OLED خمیده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی Mate 20 Pro را با نمایشگرهای خمیده تولید خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..