تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای رابطه احتکار ۲۵۰۰ خودرو در «ایران مال» با فرزند یکی از مسئولان نظام! +تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اثنی عشری مدیر روابط عمومی «ایران‌مال» صبح امروز، شایعه احتکار 2500 خودرو در این مجتمع تجاری و انتساب آن به فرزند یکی از مسئولان ارشد نظام را تکذیب کرد.

وی در این باره توضیح داد: ایران‌مال از چند سال پیش برنامه‌ریزی خود برای ایجاد ناوگان تاکسیرانی اختصاصی را آغاز کرده و دراین راستا قراردادی را با یک مجموعه به‌عنوان پیمانکار به امضا رسانده که در سال 1395 به خرید 300 دستگاه خودرو از نوع اپتیما و سراتو منجر شد.

شایعه احتکار خودرو از کجا نشات گرفت؟

هفته گذشته برخی کانال تلگرامی و شبکه های اجتماعی تصاویری از پارکینگ ایران مال را با شایعه احتکار ۲۵۰۰ خودرو منتشر کردند.

شایعه احتکار ۲۵۰۰ خودرو و انتساب آن به فرزند یکی از مسؤولان نظام

شایعه احتکار ۲۵۰۰ خودرو و انتساب آن به فرزند یکی از مسؤولان نظام

اما پس از آن آمدنیوز، با اضافه کردن یک جمله پرسشی به متن این شایعه، کاربران را به این شایعه فضای مجازی حساس‌تر کرد. این کانال ضدانقلاب با انتشار عکس پارکینگ ایران‌مال این شبهه را مطرح کرد: «این خودروها برای کدام آقازاده وصل به منابع قدرت است؟»

شایعه احتکار ۲۵۰۰ خودرو و انتساب آن به فرزند یکی از مسؤولان نظام

اما یک روز بعد، این خود آمدنیوز بود که در مقام پاسخگویی به شبهه خودساخته برآمد. این رسانه وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی غرب، به دروغ مدعی شد: «این خودروها متعلق به مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر انقلاب اسلامی است.»

شایعه احتکار ۲۵۰۰ خودرو و انتساب آن به فرزند یکی از مسؤولان نظام

این شایعات درحالی به رهبر انقلاب و فرزندان ایشان منتسب می‌شود، که بزرگترین دشمنان جمهوری اسلامی هم بارها به صحت سلامت اقتصادی آیت‌الله خامنه‌ای و فرزندان ایشان اذعان کردند.

به عنوان نمونه، عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد سابق که چند سالی است به لندن فرار کرده است، عنوان کرد: خود من که از آغاز انقلاب در مجلس بودم و در دولت بودم و آیت‌الله خامنه‌ای را می‌شناسم. به‌عنوان منتقد ایشان اقرار می‌کنم که یک نقطه خاکستری حتی نه تاریک در زندگی اقتصادی ایشان و خاندانشان نمی‌شود پیدا کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

ماجرای احتکار 2500 خودرو در پارکینگ ایران مال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای رابطه احتکار ۲۵۰۰ خودرو در «ایران مال» با فرزند یکی از مسئولان نظام! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..