تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرنمایی عجیب پدری که جان پسربچه دوساله را تهدید کرد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ویدئوی زیر صحنه‌های حیرت‌آوری از اقدام عجیب مردی را نشان می‌دهد که به همراه کودک دوساله‌اش به نبرد گاوی وحشی می‌رود.

همانطور که در ویدئو مشاهده می‌شود این مرد در حالیکه فرزندش را در آغوش گرفته به نبرد گاو وحشی رفته است و افراد زیادی به عنوان تماشاچی این اتفاق بوده و او را تشویق می‌کنند. این مرد بدون آنکه ذره‌ای اضطراب و ترس آسیب دیدن فرزندش را داشته باشد، در کمال خونسردی تحت تأثیر این تشویق تماشاچیان به کار خود ادامه می‌دهد. جزئیات اقدام عجیب و غیر عقلانی این پدر را در ویدئو تماشا کنید.

اقدام عجیب پدری

اقدام عجیب پدری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرنمایی عجیب پدری که جان پسربچه دوساله را تهدید کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..