تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون رئیس مجلس کویت مهمان «بدون مرز» می‌شود

معاون رئیس مجلس کویت مهمان این قسمت برنامه «بدون مرز» شبکه دوبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «بدون مرز» امشب ساعت ۲۰ با اجرای مرتضی غرقی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

عوده الرویعی معاون رئیس‌مجلس کویت مهمان این برنامه است. او به سوالات مختلفی پیرامون مسائل منطقه، تفکر داعش، نقش صهیونیسم در ایجاد اختلاف میان مسلمانان و نتایج تصمیم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس پاسخ داده است.

الرویعی در این برنامه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دشمن مشترک مسلمانان است. او گفت: باید خودمان را در مقابل دشمن مجهز کنیم و به طور متحد در مقابل توطئه‌های این رژیم بایستیم، چون تنها دشمن واحد مسلمانان در منطقه این رژیم است.

معاون رئیس مجلس کویت تاکید کرد: داعش یک گروه انحرافی است که از اسلام خروج کرده است و ما همواره آن را رد کرده‌ایم. ارتباط ما با کشور‌های اسلامی می‌تواند تفکر داعش را به حاشیه براند.

الرویعی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: او مخالف کشور‌های اسلامی است و انتظار می‌رفت که چنین اقدامی کند. این رفتار او هرگز مورد قبول ما نیست و نخواهد بود و باید با آن مقابله کنیم. برخی از کشور‌های غیراسلامی هم این رفتار آمریکا را نکوهش کرده‌اند. ما ارزش بیت‌المقدس را می‌دانیم و باید روند تجاوزات رژیم صهیونیستی را متوقف کنیم و آن را شدیداً محکوم کنیم.

گفتنی است؛ «بدون مرز» یک برنامه گفتگو محور است که هر هفته با اجرای مرتضی غرقی میزبان سیاست‌مداران شناخته شده دنیا می‌شود. این برنامه آیینه‌ای برای انعکاس دیدگاه شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار بر ایران، منطقه و جهان است.

انتهای پیام/

بدون مرز با نماینده مجلس کویت گفتگو می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون رئیس مجلس کویت مهمان «بدون مرز» می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..