تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویربرداری فیلم سینمایی «دوچ» آغاز شد

تصویربرداری فیلم سینمایی «دوچ» آغاز شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ تصویربرداری فیلم سینمایی «دوچ» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس در شمال کشور آغاز شد.

«دوچ» دومین اثر بلند سینمایی است که در ژانر کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۷ تولید می‌شود.

بر اساس این خبر، بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، محمد امین احمدی و امیرمحمد محمدی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم «دوچ» ماجرای نوجوانی به نام غلامرضا است که علاقه به دوچرخه سواری دارد و دوست دارد تا با دوچرخه مسابقه بدهد و جایزه به دست آورد، اما به‌دلیل مشکلات مالی، توانایی تهیه دوچرخه را ندارد. او برای به دست آوردن دوچرخه راهی جالب را انتخاب می‌کند و انتخاب این راه اتفاق‌های مختلفی را به‌دنبال دارد.

بر همین اساس، هاشم مرادی مدیر فیلم‌برداری، نوید فرح‌مرزی طراحی گریم، احمد سعادت‌بخت طراحی صحنه و لباس و رضا کشاورز مدیر صدابرداری فیلم «دوچ» را بر عهده دارند.

گفتنی است این فیلم به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

فیلم جدید کانون تولید می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویربرداری فیلم سینمایی «دوچ» آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..