تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت جالب و خنده‌دار کودک یمنی لبخند را بر لب کاربران نشاند! +فیلم

حرکت جالب و خنده‌دار کودک یمنی لبخند را بر لب کاربران نشاند!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در میان اخبار دردناکی که این روزها از کشور جنگ زده یمن به گوش می رسد، انتشار ویدئویی جالب از حرکت خنده دار کودکی یمنی موجب جاری شدن لبخند بر لب کاربرانی شد که دلشان از جنایات ائتلاف متجاوز سعودی در این دیار خون است.

در این فیلم کودک خردسالی با چشمان گریان در حالی که چوبی در دست دارد سمت پدرش می آید و از ضربه ای که یک پسربچه دیگر با چوب بر سر او زده گلایه می کند.

مرد یمنی نیز با دیدن اشک های فرزندش از او درباره  ضربه وارد شده می پرسد، در این لحظه کودک با همان چوب ضربه ای به سر پدر می زند تا به وی چگونگی ضربه را نشان دهد. در فیلم زیر جزئیات این ویدئوی طنز را که بسیار مورد استقبال مشاهده کنندگان قرار گرفته مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب مرد پاکستانی در یمن خبرساز شد!+فیلم

انتهای پیام/

ویدئویی طنز از یک کودک یمنی لبخند را بر لبان کاربران جاری کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت جالب و خنده‌دار کودک یمنی لبخند را بر لب کاربران نشاند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..