تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای سفر حجی که عاقبتش شهادت بود+عکس

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛شش ماه پیش از شهادتش راهی خانه خدا شد تا در مراسم حج آن سال شرکت کند. در این سفر دوستان قدیمی اش او را همراهی می‌کردند. از سفر که برگشته بودند برای همسرانشان تعریف کرده بودند که حال و هوای حبیب الله جور دیگری شده بود، زیارتش، گوشه نشینی هایش در عرفات، همه و همه با دیگر ایامش متفاوت بود و این‌ها همه نشانه‌هایی از رفتن بود.

شهید افتخاریان و سفر حجی که عاقبتش شهادت بود

بیشتر بخوانید:شهیدی که سرگذشتش به حضرت زهرا(س) بی‌شباهت نیست!+تصاویر 

در همان روز‌هایی که آنجا بودند، سعودی‌ها مفاتیح بچه‌ها را گرفته و با خود برده بودند و حبیب کشیک آن‌ها را می‌دهد و پنهانی تعقیبشان می‌کند تا ببیند با مفاتیح چه می‌کنند. به جایی می‌رسند که می‌خواهند آن‌ها را آتش بزنند و او با تیزهوشی خود تعدادی از مفاتیح‌ها را به دست آورده و برای استفاده دوستانش در مناسک حج بازمی گرداند.

منبع:جماران

انتهای پیام/

شهید افتخاریان و سفر حجی که عاقبتش شهادت بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای سفر حجی که عاقبتش شهادت بود+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..