تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوره‌هایی که باید برای در امان ماندن از شرحسودان خواند

سوره‌هایی که باید برای درامان ماندن از شر حسودان خواندبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام سید جواد بهشتی سخنران و کارشناس امور قرآنی با اشاره به آداب سفر در نگاه قرآن و اسلام، گفت: از خطر‌هایی که ما را تهدید می‌کند، خطر نگاه تنگ نظرانه و حسادت است. ما مسلمانان هر روز صبح چهار سوره را می‌خوانیم که دو سوره با عنوان معوذتین یاد می‌شود.

هنگامی که حضرت یعقوب (ع) فرزندان خود را راهی سفر می‌کرد، بسیار نگران بود و آن‌ها را به خداوند سپارد و به آن‌ها گفت: «ای عزیزان! همه باهم از یک درب وارد نشوید.» در معنی این صحبت آمده که شاید درباره دوری از نگاه حسودان بوده است.

شما در ادامه می‌توانید صحبت‌های این کارشناس علوم قرآنی را درباره حسادت مشاهده کنید.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوره‌هایی که باید برای در امان ماندن از شرحسودان خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..