تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه مایکروسافت به کنگره برای وضع قوانین استفاده از فناوری تشخیص چهره

توصیه مایکروسافت به کنگره برای وضع قوانین استفاده از فناوری تشخیص چهره

به گزارش خبرآنلاین، اولین بار است که غول آی تی توصیه به محدودکردن استفاده از فناوری می‌کند.{لینک}

«برادفورد اسمیت» پرزیدنت مایکروسافت در پستی طولانی از خطرات بالقوه فناوری یادکرده و با مثال زدن از محصولات بهداشت و درمان و خودرو، ضرورت تنظیم مقررات در این زمینه را از کنگره خواستار شد.

وی از محصولاتی مفید اما بالقوه مضر نام برد که دنیای بدون استانداردهای قانونی دارد.

اخیراً انتقادات جدی از سوی کارشناسان به فناوری تشخیص چهره واردشده است. درحالی‌که طرفداران این فناوری به شناسایی جنایتکاران از این طریق تأکید می‌کنند، طرفداران آزادی‌های مدنی می‌گویند این‌گونه فناوری‌ها باعث محدود شدن اعتراضات سیاسی در جوامع می‌شود.

نکته قابل توجه این‌که مایکروسافت اخیرا در قراردادی با حکومت آمریکا و سازمان مهاجرت، عرضه سرویس تشخیص چهره را برعهده گرفت که این موضوع باعث اعتراض کارمندان این کمپانی شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه مایکروسافت به کنگره برای وضع قوانین استفاده از فناوری تشخیص چهره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..