تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار عجیب ترامپ با ملکه انگلستان در هنگام رژه‌ی گارد تشریفاتی +فیلم

ملکه انگلیس و برخورد نامتعارف ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ و همسرش عصر روز جمعه طی مراسمی غیر تشریفاتی به دیدار الیزابت دوم ، ملکه انگلستان رفتند.

این دیدار که در حد یک گپ و گفت و صرف عصرانه توصیف شده است با برگزاری چند رژه از سوی دسته‌های مختلف گارد تشریفاتی ملکه در قصر ویندزر آغاز شد. اما نکته جالب در این مراسم برخورد نامتعارف و عجیب دونالد ترامپ با ملکه انگلستان بود که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

در این دیدارها یک سری آداب رفتاری وجود دارد که باید از سوی مهمانی که می خواهند با ملکه انگلستان دیدار کنند، رعایت شود اما رئیس جمهور آمریکا طی این مراسم به پروتکل های خاندان سلطنتی بی اهمیت بود. بر اساس پروتکل خاندان سلطنتی، کسی به ملکه پشت نمی‌کند، به او دست نمی‌زند و جلوتر از او راه نمی‌رود. این مسائل پیش از هر دیداری، به کسانی که با ملکه دیدار می‌کنند یادآوری می‌شود اما گویا با یادآوری این موارد به ترامپ او از انجام آنها سرباز زده است.

در ادامه ویدئویی از برخورد ترامپ با ملکه انگلستان را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار عجیب ترامپ با ملکه انگلستان در هنگام رژه‌ی گارد تشریفاتی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..