تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه شریعتمداری در مورد دستور غیرقانونی نعمت‌زاده برای واردات خودرو واجب‌الانتشار است +عکس

سخنگوی حزب ندای ایرانیان خطاب به رئیس‌جمهور:

انتقاد شدیدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید شهاب‌الدین طباطبایی عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب ندای ایرانیان با انتشار پستی در حساب توییتری خود از نامه ۲۰ صفحه‌ای وزیر صنعت معدن تجارت در مورد دستور غیرقانونی وزیر سابق صمت برای واردات خودرو خبر داد و از رئیس‌جمهور خواست آن را منتشر کند.

طباطبایی در توییتر خود نوشت:

"آقای رئیس جمهور؛ نامه ۲۰ صفحه‌ای وزیر صنعت معدن تجارت در مورد دستور غیرقانونی وزیر سابق صمت برای واردات خودرو واجب الانتشار است.

لطفا اجازه ندهید تخلف نعمت‌زاده به پای شریعتمداری نوشته شود.راستی معنای تجربه‌ی وزیر سالخورده را هم فهمیدیم:

چون با چراغ آید گزیده تر بَرَد کالا"

انتقاد شدید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه شریعتمداری در مورد دستور غیرقانونی نعمت‌زاده برای واردات خودرو واجب‌الانتشار است +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..