تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش تجلیل از برترینهای صنعت و معدن استان هرمزگان برگزار شد

همایش تجلیل از برترینهای صنعت و معدن استان هرمزگان با حضور رئیس هیات حمایت از صنایع کشور ،استاندار و نمایندگان شهر بندرعباس در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در سالن همایش های حوزه علمیه برگزار و شرکت فولاد هرمزگان به عنوان واحد تولیدی برتر استان معرفی شد.

به گزارش شمانیوز: همایش تجلیل از برترینهای صنعت و معدن استان هرمزگان با حضور رئیس هیات حمایت از صنایع کشور ،استاندار و نمایندگان شهر بندرعباس در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در سالن همایش های حوزه علمیه برگزار و شرکت فولاد هرمزگان به عنوان واحد تولیدی برتر استان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در این همایش دکتر همتی استاندار محترم استان هرمزگان، دکتر احمدی مشاور وزیر و رئیس انجمن حمایت از تولیدکنندگان، دکتر مرادی و دکتر هاشمی تختی نمایندگان شهر بندرعباس و مهندس قاسمی مدیرکل صمت هر یک جداگانه با ایراد سخنانی بر اهمیت نقش صنعت بر اقتدار اقتصادی و لزوم حمایت از صنعت و صنعتگران و تولید ملی تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش تجلیل از برترینهای صنعت و معدن استان هرمزگان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..